Δημοσιεύθη:
18.6.07 @ 1:08 π.μ.
Ετικέτες:




 

Του κλώτσου και του μπάτσου...



Όπως μας διαβεβαιώνει το in.gr:

Συνεχίζεται η έρευνα για το περιστατικό με τους δύο αλλοδαπούς στο ΑΤ Ομονοίας. Εκτός από τους τρεις αξιωματικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα, οι Αρχές εξετάζουν το ενδεχόμενο να ήταν παρόντες και άλλοι αστυνομικοί.


Το προφανές ενδεχόμενο να γνώριζε όλο το τμήμα αυτό και πολλά παρόμοια περιστατικά και να μην έλεγε κανείς τίποτα, το εξετάζουν άραγε;

Ήδη, έχουν τεθεί σε διαθεσιμότητα δύο αστυνομικοί και ο διοικητής του Τμήματος Ασφαλείας Ομονοίας.


Ο ένας χρόνος κατόπιν εορτής αποτελεί μάλλον μια νέα έννοια του "ήδη", την οποία δεν γνωρίζαμε...

Σε ένα αστικό κράτος που κρατάει τα προσχήματα θα περίμενε κανείς μπαράζ παραιτήσεων, αρχόμενου του αρμοδίου υπουργού. Εδώ θα πρέπει να βολευτούμε με τις μεστές σάχλας δηλώσεις του κ. Πολύδωρα:

Μιλώντας στο Έθνος της Κυριακής, ο υπουργός σημείωσε χαρακτηριστικά: «Οι υπεύθυνοι αστυνομικοί θα τιμωρηθούν παραδειγματικά.


Εδώ είσθε και εδώ είμεθα...

»Εκφράζω, ωστόσο, την απορία μου πώς είναι δυνατόν το συγκεκριμένο βίντεο που τραβήχτηκε το καλοκαίρι του 2006 να δίδεται στη δημοσιότητα ένα χρόνο μετά και 24 ώρες μετά την άνανδρη επίθεση που δέχθηκε από ομάδα γνωστών αγνώστων ο υποδιοικητής των ΜΑΤ, Χρήστος Κονταρίδης, ο οποίος βρισκόταν εκτός υπηρεσίας στην Τεχνόπολη στο Γκάζι για να παρακολουθήσει με την οικογένειά του εκδήλωση του Δήμου Αθηναίων.»


Κανονικά θα έπρεπε να περιμένει όποιος το είχε κάνα μήνα ακόμη...

Στην ίδια συνέντευξη ο Β.Πολύδωρας ασκεί δριμύτατη κριτική στον Συνασπισμό: «Γοητεύθηκε από τη βία. Πλαστογράφησε τον εαυτό του έτσι. Δεν είναι όμως δική μου δουλειά να αξιολογώ τις μεταλλάξεις του Συνασπισμού.

» Εγώ σέβομαι το κόμμα ως κοινοβουλευτικό κόμμα και φυσικά αναγνωρίζω το δικαίωμα του αυτοπροσδιορισμού του. Δεν μπορώ να τον δεχθώ όμως ως 'φωλιά της βίας'. Τελικός κριτής ο λαός.»


"Φωλιά της βίας" ο Συνασπισμός; Ρε, μπας και τους μετανάστες τους έδειρε ο Αλαβάνος;!


Και το φιλοξενούμενο κείμενο της ημέρας:

Ολα τά όπλα βαράνε μόνα τους.

Αν θυμάστε, ο Παπαθεμελής ελαβε μία από τις πιό δημοκρατικές αντεξουσιαστικές αποφάσεις από το 1821. Να μπαίνουν στην Αστυνομία κανονικοί ανθρωποι με τις κανονικές εξετάσεις - τέρμα τα μπατσοσόγια από τον Πύργο και το Γύθειο. (Με αυτόν τον τρόπο επεσε η δικτατορία του Σαλαζάρ).

Αποτέλεσμα; Πλάκωσε ο εκσυγχρονισμός κι εγιναν πλέον κανονική συμμορία, δολοφόνοι, νταβατζήδες, εμποροι ναρκωτικών, μπιστολέρο της συμφορας γιατί είναι και δειλοί. Εκσυγχρονίστηκαν τα καρακόλια.

Τον είδατε τον σημερινό; Φουσκωτός.

Αν σε σταματήσουν στο δρόμο για ελεγχο κινδυνεύεις. Δεν υπάρχει πιό κτηνώδες επάγγελμα. Εδώ τα βάζουμε με τους κυνηγούς γιατί σκοτώνουν τσίχλες. Αυτοί καθαρίζουν ανθρώπους. Πιό πολύ απ όλα μου την δίνει η δειλία τους. Και το νταβατζήδικο ύφος.

Θα υπάρχουν και πολλοί καλοί οδηγημένοι εκει απ ανάγκη - είναι απ τα μπατσοσόγια της Ηλείας και του Γυθείου.

Στο Βυζάντιο θα την καταργήσουμε την Αστυνομία.
Α. Φαρ.

29 σχόλια:

Στην αρχαία Αθήνα μπάτσοι ήταν μόνον οι βάρβαροι οι σκύθες, ποτέ ελεύθεροι πολίτες. Κατι θέλουν να του πουν του πολύδωρα (αηδία. αηδία.).


Και σε μια πρωτοφανή κίνηση-σοκ, μετά τον Old Boy, πρέπει να βγώ και εγώ από το closet (που λένε και οι Εσπέριοι φίλοι μας) και να αποκαλύψω ότι αυτό το ποστ του j95 είναι καλό.


Να χαιρομαστε τα οργανα της ταξης μας!!!!


Στην αρχαία Αθήνα μπάτσοι ήταν μόνον οι βάρβαροι οι σκύθες, ποτέ ελεύθεροι πολίτες

οι ελεύθεροι πολίτες έκαναν πάρτυ στην Μήλο.


μπαστουνοκατάπιος είπε...
Στην αρχαία Αθήνα μπάτσοι ήταν μόνον οι βάρβαροι οι σκύθες, ποτέ ελεύθεροι πολίτες


οι ελεύθεροι πολίτες έκαναν πάρτυ στην Μήλο.


Η παρατηρηση σου *δεν* ακυρώνει αυτό στο οποίο απαντάς. Μάλλον άτοπη είναι. Το ότι σε κάθε εποχή υπήρχε βία και εκμετάλλευση, επομένως και στην Αρχαία Αθήνα, το ξέρουμε δα.

Η επισήμανση της Μ. αφορούσε την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αντιμετώπιση ενος διακριτού θέματος. Το οποίο άλλωστε είναι που μας απασχολεί στην παρούσα καταχώρηση.

Δεν διαφωνεί δηλαδή κανείς ότι έκαναν χίλια δυο. Ένα πάντως δεν έκαναν: δεν είχαν σε υπόληψη το αστυνομικό σώμα.


Η επισήμανση της Μ. αφορούσε την ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αντιμετώπιση ενος διακριτού θέματος.

Η επισήμανση της Μ. είναι ενδεικτική της αντίληψης ότι η αστυνομία είναι "μπάτσοι" και δεν δείχνει καθόλου ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αντιμετώπιση διακριτού θέματος.

Η παρατήρησή μου είναι συνεπώς σύντοπη, διότι δείχνει την διαστρέβλωση της έννοιας "ελεύθερος πολίτης" στην αρχαία δημοκρατία.
Ο "ελεύθερος πολίτης" ήταν βασικά ΟΠΛΙΤΗΣ που στο απόγειο της δημοκρατικότητάς του μπορούσε να σφάζει γυναικόπαιδα στην Μήλο.

Μετά γυρνώντας στην Αθήνα μπορούσε να περιφρονεί τα αστυνομικά καθήκοντα αναθέτοντάς τα σε δούλους.


Και τα μπατσοσόγια χαλάσανε. Άκουγα γυθειώτη να περιγράφει με ηδονή πώς έβαλε έναν ρουμάνο να γλύφει το πάτωμα. Πριν αρκετά χρόνια. Βίντεο δεν υπάρχει.


μπαστουνοκατάπιος said...

Η επισήμανση της Μ. είναι ενδεικτική της αντίληψης ότι η αστυνομία είναι "μπάτσοι" και δεν δείχνει καθόλου ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ αντιμετώπιση διακριτού θέματος.


Εννοώ ότι η Μ. ήθελε να πεί: "στην αρχαία αθήνα περιφρονούσαν τα αστυνομικά καθήκοντα". (και, φαντάζομαι, να υπονοήσει: δικαίως).

Τώρα η ακριβής πολιτική κατάσταση της αθηναϊκής δημοκρατίας της εποχής
δεν νομίζω ότι αλλάζει κάτι ως προς τη συγκεκριμένη παρατήρηση. Δηλαδή, η Μ. δεν το είπε για να εξυψώσει την Αρχαία δημοκρατία (οπότε θα πρέπει να την επαναφέρουμε εις την τάξη επισημαίνοντας τις αντιφάσεις της), αλλά για να σχολιάσει αρνητικά την σημερινή αστυνομία.

Η παρατήρησή μου είναι συνεπώς σύντοπη, διότι δείχνει την διαστρέβλωση της έννοιας "ελεύθερος πολίτης" στην αρχαία δημοκρατία.

Ο "ελεύθερος πολίτης" ήταν βασικά ΟΠΛΙΤΗΣ που στο απόγειο της δημοκρατικότητάς του μπορούσε να σφάζει γυναικόπαιδα στην Μήλο.

Μετά γυρνώντας στην Αθήνα μπορούσε να περιφρονεί τα αστυνομικά καθήκοντα αναθέτοντάς τα σε δούλους.


Δεν βλέπω κάποια διαστρέβλωση της δημοκρατικότητας στα παραπάνω. Η μόνη διαστρέβλωση είναι πως η έννοια του ελεύθερου πολίτη δεν συμπεριλάμβανε όλους τους Αθηναίους, αλλά αυτό δεν το εξετάζεις εδώ.

Θέλω να πω, η ιδιότητα του οπλίτη δεν είναι ασύμβατη με αυτή του "ελεύθερου πολίτη", δεδομένου ότι δεν μιλάμε για απλό άβουλο στρατιώτη του τάδε δικτάτορα ή του σύγχρονου "δημοκρατικού" κράτους, αλλά για κάποιον ο οποίος συναποφασίζει και συνεκτελεί. Ακόμα στις επαναστάσεις π.χ. ο λαός εξοπλίζεται εν είδει πολιτοφυλακής.

Η Μήλος δηλαδή δεν ήταν "διαστρέβλωση" της έννοιας "ελεύθερος πολίτης". Ελεύθερα αποφάσισαν και ελεύθερα έπραξαν ό,τι έπραξαν (συμπεριλαμβανομένων όλων των δημαγωγικών σειρήνων, που ούτως ή άλλως υπήρχαν). Το ότι έπραξαν ως ιμπεριαλιστικά γουρούνια, σκεπτόμενοι το υλικό τους συμφέρον σε βάρος κάθε έννοιας ανθρωπιάς, δεν αναιρεί το γεγονός αυτό.


Τι κρίμα να μην είχαν στείλει Σκύθες να σφάξουν τους Μηλίους, θα είχαμε λύσει το πρόβλημα σήμερα... Προφανώς ο πόλεμος είναι πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσεις σε μπάτσους - έστω και Σκύθες, που ήταν και έξοχοι πολεμιστές. Φανταστείτε, λοιπόν, πόσο αναξιοπρεπή θεωρούσαν τη δουλειά του αστυνομικού οι αρχαίοι Αθηναίοι που ήταν απαξιωτική ακόμη και για κάποιον που δεν θα δίσταζε να βάψει τα χέρια του με το αίμα αθώων γυναικόπαιδων!


Ου-α-ου!!!

Τ-α-κ-α-π-λ-η-κ-τ-ι-κ-ο!!! (Που θα έλεγε και ο Οβελίξ στις "Δάφνες του Καίσαρα").

Ένα. Οι μπάτσοι (αυτοί και άλλοι πολλοί, μα πάρα πολλοί) που τόσο σας έκαναν εντύπωση αυτά τα κάνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό. Στον Αγ. Πανταλεήμονα πρόπερσι πετάγανε τους Αφγανούς από τα παράθυρα... Αλλά τότε δεν ήταν ο Βύρωνας υπουργός. Αυτό ΣΥΝΙΣΤΑ πολιτική της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αστυνομίας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Γίνεται συστηματικά με τακτική και με συγκεκριμένο στόχο.

Δύο. Οι μπάτσοι αυτοί είναι μπάτσοι της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αστυνομίας (τι αστείο και αυτό -ακού εκεί ελληνική αστυνομία η αστυνομία του ελληνικού κράτους- λες και θα μπορούσε να να είναι Ούγγροι ή Σκύθες!!!). Αποτελούν κομμάτι άρα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ κράτους και άρα σαν ΚΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ που είστε μπορείτε να το χαιρόσαστε. Δικό σας είναι.

Τρία. Αυτός ο Φαρμάκης γράφει κάπου; Δώσε λινκ πληζ γιατί έχω μελαγχολήσει και i want something to cheer up!!!

Τέσσερα. Ο κ. Φαρμάκης "που στο Βυζάντιο δεν θα έχει αστυνομία"(χαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα) δεν χρειάζεται να παιδευτεί πολύ να το φτιάξει. Μπορεί να πάει ΤΩΡΑ στο Ιράν. Εκεί τους αντικαθιστούν επάξια οι ΠΑΠΑΔΕΣ. (Αμα είναι να διαλέξω ανάμεσα σε αυτά τα δύο προτιμώ την ΕΛ.ΑΣ. - τουλάχιστον αυτοί σκοπεύουν να σε βασανίσουν σε ΑΥΤΗ μόνο τη ζωή.)

Πέντε. Μήπως άραγε στο Βυζάντιο μπάτσοι θα είναι οι Αλβανοί;;;

Έξι. Στην Αρχαία Ρώμη οι μπάτσοι ήταν και πυροσβέστες. Επίσης στην αρχαία Αθήνα το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι μπάτσοι ήταν τα αυθαίρετα - μιας και προσπαθούσαν να κρατήσουν τους δρόμους ανοιχτούς.

Εφτά. Είναι συμβολικό. Δίνει μία αύρα μυστικισμού στις τοποθετήσεις μου.


Η αναφορά στον αρχαιολάτρη υπουργό των πραιτώρων πέρασε τελείως στο ντούκου, βλέπω, μπαστουνοκαταπιε. Φαντάζομαι ο λόγος είναι ότι αρκούσε η πρώτη πρόταση για να πιαστείς από κάπου.

Και τώρα, μπορείς να ξαναδιαβάσεις ολόκληρη την παρατήρηση και να συνδυάσεις τις δύο προτάσεις;


Δηλαδή, η Μ. δεν το είπε για να εξυψώσει την Αρχαία δημοκρατία (οπότε θα πρέπει να την επαναφέρουμε εις την τάξη επισημαίνοντας τις αντιφάσεις της), αλλά για να σχολιάσει αρνητικά την σημερινή αστυνομία.

Όχι, το είπε για να υποτιμήσει τη σημερινή αστυνομία, με δάνειο τις "δάφνες" της αρχαίας δημοκρατίας.
Μόνο που οι συγκρίσεις βγαλμένες εκτός των συστημάτων αναφοράς είναι παραπλανητικές και λαθεμένες.


Θέλω να πω, η ιδιότητα του οπλίτη δεν είναι ασύμβατη με αυτή του "ελεύθερου πολίτη"

Δεν είπα εγώ ότι είναι ασύμβατη, είπα το ακριβώς αντίθετο ότι "ελεύθερος πολίτης" σήμαινε πολίτης-οπλίτης.


Η Μήλος δηλαδή δεν ήταν "διαστρέβλωση" της έννοιας "ελεύθερος πολίτης"

Το παθαίνω συχνά αυτό. Είναι τόσο περίπλοκη η σκέψη μου που η διατύπωσή της υπολείπεται πάντα, χαχα!

Εννούσα: ...η διαστρέβλωση που γίνεται στην έννοια του "ελεύθερου πολίτη" από τις εκ των υστέρων θεωρήσεις της αρχαίας δημοκρατίας..., όχι ότι η αρχαία δημοκρατία διαστρέβλωνε την έννοια "ελεύθερος πολίτης" ! Αφού αυτή την όριζε!

Η ένστασή μου είναι λοιπόν σαφής:
Δεν μπορείς να λες ότι "περιφρονώ τους "μπάτσους", γιατί αυτό έκαναν και οι "ελεύθεροι πολίτες" στην αρχαία Αθήνα", ζώντας στο σήμερα κι ενώ από την άλλη είσαι: κατά του πολέμου, μάλιστα του επιθετικού, κατά του κράτους, κατά της κακούργας κοινωνίας κλπ. (μιλάω γενικά τώρα).

Δεν ξεμπερδεύεις με ένα: "δεν συμφωνώ με την τάδε πτυχή της αρχαίας δημοκρατίας, αλλά συμφωνώ με τη δείνα", εγώ έτσι το βλέπω.

Φτάσε στο επίπεδο και ανάλαβε τις ευθύνες του "ελεύθερου πολίτη" της αρχαιότητας και μετά περιφρόνησέ τους όλους.


Η αναφορά στον αρχαιολάτρη υπουργό των πραιτώρων πέρασε τελείως στο ντούκου, βλέπω, μπαστουνοκαταπιε. Φαντάζομαι ο λόγος είναι ότι αρκούσε η πρώτη πρόταση για να πιαστείς από κάπου.

Και τώρα, μπορείς να ξαναδιαβάσεις ολόκληρη την παρατήρηση και να συνδυάσεις τις δύο προτάσεις;


Ποιον λες αρχαιολάτρη; Τον Πολύδωρα;

Χαχαχα!


Όπως ίσως καταλαβαίνεις, η παρατήρησή μου πάει αρκετά πιο βαθιά από το δικό σου σχόλιο.

Απλά να σου θυμίσω ότι δούλοι έφτιαξαν τις τριήρεις με τις οποίες η αθηναϊκή δημοκρατία υπερασπίστηκε την ύπαρξή της κι έπειτα την επέβαλε και στους άλλους. Δούλοι έχτισαν και τα μνημεία της Ακρόπολης κλπ.

Ευτελείς δραστηριότητες και αυτές;

Η διαφορά ήταν ότι "ελεύθερος πολίτης" ήταν αυτός που είχε το προνόμιο να φέρει όπλα.
Όταν αυτός λοιπόν ο "ελεύθερος πολίτης" έπρεπε ανά πάσα στιγμή να εκστρατεύει για τα συμφέροντα της πόλης-κράτους, το να φυλάει τους κλεφτοκοτάδες της πόλης δεν ήταν στις άμεσες προτεραιότητες του.
Δεν σημαίνει όμως ότι αυτή η λειτουργία δεν ήταν σημαντική.


Δεν ήταν αυτό το θέμα μου, βέβαια. Ας το αγνοήσουμε, όμως, αφού επιμένεις.

Η άποψη που θέλει τους δούλους να κάνουν τις "ευτελείς" δουλειές είναι επηρεασμένη από τη δουλεία των τελευταίων αιώνων και κυρίως την δουλεία των εγχρώμων σε αμερικές και αλλαχού (παραλληλως, υπήρχε και δουλεία λευκών στις ίδιες περιοχές, αλλά αυτή άστη για αργότερα).

Στην αρχαία Ελλάδα στους δούλους έδιναν πολύ σημαντικούς κοινωνικά ρόλους - από την εκπαίδευση ως τις ακροπόλεις. Μς τους μύθους ενός δούλου διδάσκονταν κοινωνική συμπέριφορά κι αρχές τα παιδόπουλα. Παραλλήλως, οι ελεύθεροι πολίτες μπορεί να ζούσαν κι εργάζονταν μες στο ανθυγιεινό περιβάλλον των βυρσοδεψείων...

Τεσπα, όπως έχει γραφτεί, αυτή η φρικτή κατάσταση, η δουλεία, στις κοινωνίες των ανθρώπων θεωρούνταν επί αιώνες τόσο φυσιολογική και κοινωνικώς αποδεκτή όσο θεωρείται σήμερα η άλλη φρικτή κατάσταση, η εκπόρνευση. Αυτό κάνει την κατανόηση της κατάστασής της στις διάφορες κοινωνίες ιδιαίτερα πολύπλοκη - θέλει διάκριση το πράγμα, χωρίς να παύει να είναι το ίδιο φρικτό.


Δεν ξεμπερδεύεις με ένα: "δεν συμφωνώ με την τάδε πτυχή της αρχαίας δημοκρατίας, αλλά συμφωνώ με τη δείνα", εγώ έτσι το βλέπω.

Φτάσε στο επίπεδο και ανάλαβε τις ευθύνες του "ελεύθερου πολίτη" της αρχαιότητας και μετά περιφρόνησέ τους όλους.


Δηλαδή λες ότι πρέπει αναγκαστικά κάποιος να δεχθεί την αρχαιότητα στο σύνολο της;

Φαντάζομαι αν ο σκοπός του είναι να έχει μια συνολική εποπτεία της εποχής εκείνης ή να γράψει π.χ. μια μονογραφία περί της Αθηναϊκής Δημοκρατίας, έχεις δίκαιο.

Σε κάθε άλλη περίπτωση όμως, μου φαίνεται λίγο περίεργη η συλλογιστική σου. Προφανώς και, δεδομένου ότι έχει ο καθένας μας συγκεκριμένες διαμορφωμένες πολιτικές πεποιθήσεις μπορεί άνετα να πεί ότι: "δεν συμφωνώ με την τάδε πτυχή της αρχαίας δημοκρατίας, αλλά συμφωνώ με τη δείνα".

Όπως το ίδιο μπορούμε να πούμε για κάθε πολίτευμα ή πρακτική άσκηση διακυβέρνησης, ιστορική ή σημερινή.

Το ότι η Αθηναϊκή Δημοκρατία είχε π.χ. αντιφάσεις ή μελανά σημεία δεν σημαίνει ότι δεν μπορούμε να επισημάνουμε θετικές πλευρές και να διαφωνήσουμε με τις άλλες. Ούτε ότι αναγκαστικά και νομοτελειακά δεχόμενοι τις θετικές πλευρές ουσιαστικά αποδεχόμαστε ή ανοίγουμε τον δρόμο και για τις αρνητικές.

Όλα αυτά είναι βέβαια φιλολογικά: εδώ έχουμε να κάνουμε όχι με διακύρηξη αρχών αλλά με ένα σχολιάκι μιας γραμμής, το οποίο απλώς ανέφερε μια πτυχή της Αθηναϊκής Δημοκρατίας. Σε καμμία περίπτωση η πρόθεση δεν ήταν να την αποτιμήσει συνολικώς.


Ου-α-ου!!!

Ου-α-ου και σε σένα, σύντροφε.

Ένα. Οι μπάτσοι (αυτοί και άλλοι πολλοί, μα πάρα πολλοί) που τόσο σας έκαναν εντύπωση αυτά τα κάνουν ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ σε μικρό ή σε μεγάλο βαθμό. Στον Αγ. Πανταλεήμονα πρόπερσι πετάγανε τους Αφγανούς από τα παράθυρα... Αλλά τότε δεν ήταν ο Βύρωνας υπουργός. Αυτό ΣΥΝΙΣΤΑ πολιτική της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αστυνομίας εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Γίνεται συστηματικά με τακτική και με συγκεκριμένο στόχο.

Και ποιός σας είπε φίλτατε ότι όλα αυτά δεν τα γνωρίζουμε ή ότι "μας έκαναν εντύπωση" ως πρωτόγνωρα; Η ανάγνωση του κειμένου μας, δεν θα έπρεπε αντίθετα να σε οδηγήσει αβιαστα στο αντίθετο συμπέρασμα;

Εκτός αν θεωρείς αυτονόητο ότι η γνώση αυτών των τόσο ...καλυμμένων θεμάτων είναι αποκλειστικό προνόμιο μιας δράκας διανοούμενων της "ελευθεριακής αριστεράς".

Δύο. Οι μπάτσοι αυτοί είναι μπάτσοι της ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ αστυνομίας (τι αστείο και αυτό -ακού εκεί ελληνική αστυνομία η αστυνομία του ελληνικού κράτους- λες και θα μπορούσε να να είναι Ούγγροι ή Σκύθες!!!).

Όχι, αλλά θα μπορούσε να είναι Γερμανοί ή Βέλγοι, στο αντίστοιχο κράτος. Επομένως, θα πρέπει κάπως να διαφοροποιηθεί φαντάζομαι διεθνώς ο τίτλος της. Έτσι είναι η παγκοσμιοποίηση. Άσε που σε αποικίες και προτεκτοράτα όπως ιστορικά υπήρξε η Ελλάδα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να ξεχωρίζει η ντόπια αστυνομία από τους ξένους πράκτορες, έστω και μόνο ελέω τίτλου.

Αποτελούν κομμάτι άρα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ κράτους και άρα σαν ΚΑΛΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ που είστε μπορείτε να το χαιρόσαστε. Δικό σας είναι.

Νομίζω ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με βασική αδυναμία διάκρισης εννοιών, και δη εννοιών επιπέδου δημοτικού σχολείου. Να το προσέξεις.

Μήπως και ο Μπελογιάννης (για να φέρω ένα πασίγνωστο παράδειγμα από την δημοκρατική μάλιστα ιστορία μας) ήταν κομμάτι του "ελληνικού κράτους"; Ή μήπως, και εσύ ως έλληνας πολίτης (φαντάζομαι), επικροτείς την αστυνομία και τις ενέργειές της, κομμάτι όπως είναι του "ελληνικού κράτους";

Όλα τα παιδάκια: άλλο κράτος, άλλο λαός, άλλο χώρα.

Τρία. Αυτός ο Φαρμάκης γράφει κάπου; Δώσε λινκ πληζ γιατί έχω μελαγχολήσει και i want something to cheer up!!!

Ε, διάβασε Άκη Γαβριηλίδη. Όχι μόνο θα "cheer up" αλλά αν έχεις δυσκολοιότητα θα ανοίξουν και οι κρούνοι.

Τέσσερα. Ο κ. Φαρμάκης "που στο Βυζάντιο δεν θα έχει αστυνομία"(χαχαχαχαχαχα
αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα) δεν χρειάζεται να παιδευτεί πολύ να το φτιάξει. Μπορεί να πάει ΤΩΡΑ στο Ιράν. Εκεί τους αντικαθιστούν επάξια οι ΠΑΠΑΔΕΣ.


Δηλαδή κατέληξες στο συμπέρασμα από το κείμενο ότι ο κ. Φαρμάκης ζητάει παπάδες να αντικαταστήσουν την αστυνομία; Και μάλιστα τύπου Ιράν;

(Αμα είναι να διαλέξω ανάμεσα σε αυτά τα δύο προτιμώ την ΕΛ.ΑΣ. - τουλάχιστον αυτοί σκοπεύουν να σε βασανίσουν σε ΑΥΤΗ μόνο τη ζωή.)

Δηλαδή μετά από ενδελεχή πολιτική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης κατέληξες ότι οι παπάδες εν ελλάδι, εν έτει 2007, αποτελούν εναλλακτική εκδοχή της αστυνομίας;

Πέντε. Μήπως άραγε στο Βυζάντιο μπάτσοι θα είναι οι Αλβανοί;;;

Θα "καταργήσουμε την αστυνομία", είπαμε. Για να το κάνουμε δίφραγκα για όλα τα παιδάκια, ο άνθρωπος χρησιμοποιεί το Βυζάντιο ως δηλωτικό μιας ουτοπικής πολιτείας, η οποία διατηρεί κάποια στοιχεία από την ιστορική εκδοχή του βυζαντίου. Πρόχειρα, αν θέλεις άλλον έναν που το κάνει αυτό, σε παραπέμπω στην "Γραμμή του Ορίζοντος" του κ. Βακαλλόπουλου. Φασίστας και οπαδός των μουλάδων και αυτός;

Έξι. Στην Αρχαία Ρώμη οι μπάτσοι ήταν και πυροσβέστες.

Ενδιαφέρον. Στην ελλάδα είναι επίσης και έμποροι προστασίας, ουσιών, γυναικών, και πολλών άλλων ων ουκ έστιν αριθμός.

Επίσης στην αρχαία Αθήνα το πιο συνηθισμένο πρόβλημα που αντιμετώπιζαν οι μπάτσοι ήταν τα αυθαίρετα - μιας και προσπαθούσαν να κρατήσουν τους δρόμους ανοιχτούς.

Γενικά, οι δρόμοι και τα αυθαίρετα είναι διαδρονικό πρόβλημα της Αθήνας.

Εφτά. Είναι συμβολικό. Δίνει μία αύρα μυστικισμού στις τοποθετήσεις μου.

Μάιστα.


Ου-α-ου και σε σένα, σύντροφε.

Μήπως να το καθιερώσουμε σαν χαιρετισμό;

Και ποιός σας είπε φίλτατε ότι όλα αυτά δεν τα γνωρίζουμε ή ότι "μας έκαναν εντύπωση" ως πρωτόγνωρα; Η ανάγνωση του κειμένου μας, δεν θα έπρεπε αντίθετα να σε οδηγήσει αβιαστα στο αντίθετο συμπέρασμα;

Εκτός αν θεωρείς αυτονόητο ότι η γνώση αυτών των τόσο ...καλυμμένων θεμάτων είναι αποκλειστικό προνόμιο μιας δράκας διανοούμενων της "ελευθεριακής αριστεράς".


Σε ένα προηγούμενο post την έπεφτες σε ένα βλάκα που μίλαγε για αντιεξουσιασμό... Έτσι και γω τώρα θα πρέπει να σου πω ότι πολιτικά ο όρος "ελευθεριακή αριστερά" δεν υφίσταται. Υπάρχει ο ελευθεριακός κομμουνισμός ή κάπως αλλιώς αναρχοκομμουνισμός. Αν εννοείς αυτό έχει καλώς, αλλά φευ... δεν αποτελούμε "δράκα", ευτυχώς για σένα.

Ωστοσο δεν απαντάς καθόλου σε αυτό που λέω ουσιαστικά ότι δηλαδή αυτό αποτελεί επίσημη κρατική πολιτική. Η εκπληξη μου δεν αφορούσε την ενασχόληση σου η μη με το θέμα. Αφορούσε φυσικά όπως πάντα ότι αλλού βαρούν τα όργανα και αλλού γλεντάν οι γύφτοι...

Όχι, αλλά θα μπορούσε να είναι Γερμανοί ή Βέλγοι, στο αντίστοιχο κράτος. Επομένως, θα πρέπει κάπως να διαφοροποιηθεί φαντάζομαι διεθνώς ο τίτλος της. Έτσι είναι η παγκοσμιοποίηση. Άσε που σε αποικίες και προτεκτοράτα όπως ιστορικά υπήρξε η Ελλάδα είναι ιδιαίτερα χρήσιμο να ξεχωρίζει η ντόπια αστυνομία από τους ξένους πράκτορες, έστω και μόνο ελέω τίτλου.

Η ελλάς αγαπητέ μπορεί να υπήρξε πλανημένη (χιχιχιχι!!!) αλλά ουδέποτε υπήρξε από όσο γνωρίζω αποικία ή προτεκτοράτο. Είναι ανεξάρτητο κράτος από το 1831 αν ενθυμούμαι καλώς. Η τελευταία αποικία κομμάτι σήμερα του ελληνικού κράτους ήταν η Κρήτη. Και αν εξαιρέσεις τα 4 χρόνια της γερμανικής κατοχής ουδέποτε υπήρξε προτεκτοράτο. (Είναι προφανές ότι έχω κατα νου την Κύπρο, αλλά εδώ μιλάμε για το ελληνικό κράτος). Ειρωνεύομαι τον τίτλο Ελληνική Αστυνομία γιατί από τα λίγα που έχω υπόψη μου δεν έχω κατα νου άλλη περίπτωση αστυνομικής δύναμης να βάζει μπροστά το εθνικο. Και εννοιείται προφανώς ότι δεν υπάρχει κανένας λόγος η ΕΛΑΣ να ανγνωρίζεται διεθνώς δεν είναι ΕΣ. Λες και θα πάνε στο Κιργιστάν και πρέπει να τους ξέρουνε. Πάντως νομίζω ότι οι ασπίδες των MAT θα πρέπει να βάλουνε πάνω από το Police και ένα Hellenic (όχι greek φυσικά) έτσι να γουστάρουμε.

Νομίζω ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με βασική αδυναμία διάκρισης εννοιών, και δη εννοιών επιπέδου δημοτικού σχολείου. Να το προσέξεις.

Μήπως και ο Μπελογιάννης (για να φέρω ένα πασίγνωστο παράδειγμα από την δημοκρατική μάλιστα ιστορία μας) ήταν κομμάτι του "ελληνικού κράτους"; Ή μήπως, και εσύ ως έλληνας πολίτης (φαντάζομαι), επικροτείς την αστυνομία και τις ενέργειές της, κομμάτι όπως είναι του "ελληνικού κράτους";

Όλα τα παιδάκια: άλλο κράτος, άλλο λαός, άλλο χώρα.


Ότι κάνει εσένα Έλλην έχει κάνει και τον καραφλούλη στο βίντεο Έλλην. Μπορεί να είστε υπερήφανοι για διαφορετικούς λόγους αλλά είστε περήφανοι επειδή είστε Έλληνες. Ο ένας επειδή είναι μπάτσος ο άλλος επειδή είναι βλάκας... Αυτό ενώνει ΟΛΟΥΣ τους Έλληνες. Άλλος υπερηφανεύεται για τον Βουλγαροκτόνο και άλλος για τον Πλήθωνα Γεμιστό. Είναι τόσο μεγάλη η ιστορία αυτού του τόπου που τους χωράει όοοοοοολους... Πιστεύεις ότι έχω σε καμία ιδιαίτερη εκτίμηση τον Μπελλογιάννη;;;

Ε, διάβασε Άκη Γαβριηλίδη. Όχι μόνο θα "cheer up" αλλά αν έχεις δυσκολοιότητα θα ανοίξουν και οι κρούνοι.

Ουπς φαίνεται ότι έθιξα κάποια ευαισθητη χορδή και παρεκτράπηκες. Δώσε ρε λινκ στις διαψασμένες για γνώση μάζες. Ο Γαβρηιλίδης είναι πολύ ωραίος. Καταρχήν είναι καραφλός... (και εμείς οι καραφλοί συνωμοτούμε και τα πέρνουμε από το Σόρος...)

Δηλαδή κατέληξες στο συμπέρασμα από το κείμενο ότι ο κ. Φαρμάκης ζητάει παπάδες να αντικαταστήσουν την αστυνομία; Και μάλιστα τύπου Ιράν;

Γιατί όχι;;; Βυζάντιο ίσον παπάδες!!! Δεν ξέρω έχω φάει ένα περίεργο κόλλημα. Απροσδιόριστο. Θα το ψάξω όμως, μπορεί να οφείλεται σε κάποιο ανιστόρητο παλιό μου τραύμα. ;}

Δηλαδή μετά από ενδελεχή πολιτική ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης κατέληξες ότι οι παπάδες εν ελλάδι, εν έτει 2007, αποτελούν εναλλακτική εκδοχή της αστυνομίας;

Της επόμενης ζωής σίγουρα. Για αυτήν εδώ προσπαθούνε.


Θα "καταργήσουμε την αστυνομία", είπαμε. Για να το κάνουμε δίφραγκα για όλα τα παιδάκια, ο άνθρωπος χρησιμοποιεί το Βυζάντιο ως δηλωτικό μιας ουτοπικής πολιτείας, η οποία διατηρεί κάποια στοιχεία από την ιστορική εκδοχή του βυζαντίου. Πρόχειρα, αν θέλεις άλλον έναν που το κάνει αυτό, σε παραπέμπω στην "Γραμμή του Ορίζοντος" του κ. Βακαλλόπουλου. Φασίστας και οπαδός των μουλάδων και αυτός;


O Βακαλόπουλος αν δεν με απατά η μνήμη μου δεν το χρησιμοποεί ως δηλωτικό μιας ουτοπικής κοινωνίας. Κάνει έναν παραλληλισμό των τελευταίων ημερών της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας, με την ηρωιδα. Αν ενθυμούμαι επίσης καλώς η βασική μεταφορά είναι ότι η ηρωίδα νιώθει σαν την Βυζαντινή Αυτοκρατορία λίγο πριν καταλυθεί από τους κουτόφραγκους. Και όπου φυσικά και αυτή "καταλύεται" με τη σειρά της. (η ηρωίδα ενν.). Εγώ αυτό κατάλαβα, αν αυτό τώρα είναι νοσταλγία για μια ουτοπική κοινωνία. Οκ. Έχω ακούσει και χειρότερα εδω μέσα. Επίσης ο Βακαλόπουλος έκανε λογοτεχνία. Η λογοτεχνία ιστορικά είναι διακριτό ειδός από την φιλοσοφία ή τον δοκιμιακό λόγο ή και την ποίηση. Ο κ. Φαρμάκης τι είναι; Λογοτέχνης; Ποιητής; Φιλόσοφος; (Και αν είναι ποιητής είναι πολύ χάλια ποιητής γιατί χρησιμοποιεί την πολύ κακή λέξη ΠΑΠΑΘΕΜΕΛΗΣ.)

Αλλά αν δε δώσεις λινκ δε γίνεται δουλειά.


@vaal

Σε ένα προηγούμενο post την έπεφτες σε ένα βλάκα που μίλαγε για αντιεξουσιασμό... Έτσι και γω τώρα θα πρέπει να σου πω ότι πολιτικά ο όρος "ελευθεριακή αριστερά" δεν υφίσταται. Υπάρχει ο ελευθεριακός κομμουνισμός ή κάπως αλλιώς αναρχοκομμουνισμός. Αν εννοείς αυτό έχει καλώς, αλλά φευ... δεν αποτελούμε "δράκα", ευτυχώς για σένα.

Πριν από αυτά, όμως, υπάρχουν δύο δυνατές θέσεις έναντι της υφιστάμενης κατάστασης. Απολογητής ή επικρητής του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος. Εσύ είσαι από τους πρώτους, τους απολογητές δηλαδή. Τα άλλα όλα είναι επιμέρους αποχρώσεις.


Πριν από αυτά, όμως, υπάρχουν δύο δυνατές θέσεις έναντι της υφιστάμενης κατάστασης. Απολογητής ή επικρητής του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος. Εσύ είσαι από τους πρώτους, τους απολογητές δηλαδή. Τα άλλα όλα είναι επιμέρους αποχρώσεις.

Οκ. Ότι πεις. Για να μιλάς με τόση βεβαιότητα και για μένα και για το παγκόσμιο καπιταλιστικό σύστημα κάτι θα ξέρεις. Δεν μου αρέσει να προσπαθώ να κάνω το γουρούνι να πετάξει. Χάνω το χρόνο μου ενοχλώ και το γουρούνι.

Καλό θα ήτο πάντως αγαπητέ να τεκμηριώνεις καμιά φορά αυτά που λες. Έτσι για το γαμώτο της υπόθεσης.


@vaal
Είναι απλό. Διαρκώς ασχολείσαι με τα "π", όπως Παπάδες, Παπαθεμελής κ.ο.κ. και αφήνεις ανενόχλητα όλα τα άλλα γράμματα της αλφαβήτου- "ε" όπως εκμετάλλευση, "α" όπως αλλοτρίωση, "κ" όπως καπιταλισμός να κάνουν ανενόχλητα την δουλειά τους.


Πηγαινε εδώ http://mutantjazs.blogspot.com/ και εδώ http://tokivwtio.blogspot.com/ ναδεις με τι ασχολούμαι στη ζωή μου και παρατα μας.

Άλλοι ειναι αυτοί που λένε τι ωραοι ειναι οι παπάδες και πόσο γαματος ο Παπαθεμελής και ουχί εγώ.

Δεν ξέρω αν το εχεις καταλάβει.


@vaal
'τα χω δει. Ελιτίστικοι προβληματισμοί του σαλονιού. Μην ξεχνάς ότι οι αστοί χρειάζονται κάποιο "χόμπι" ν' απασχολούνται, γιατί η ζωή είναι τόσο βαρετή στον ρου του εμπορεύματος.

Η δική σου ανασχόληση με την πολιτική έχει κάτι από την ενασχόληση του συρμού με τα "ψ".

Κι αυτό το συνάγω από το γεγονός ότι, ενώ η ελλάδα ως χώρα έχει διαλυθεί από τους αμείλικτους μηχανισμούς του εμπορεύματος, εσύ εστιάζεις στην "θεοκρατία". Κάτσε στον ουρανό των καθαρών ιδεών σου και κύνηγα τους Ρισελιέ της φαντασίας σου. Ασχολήσου με το δάχτυλο, γιατί το φεγγάρι σου έχει διαφύγει προ πολλού.

Όσο για τα "παράτα μας" εντάσσονται στο πλαίσιο των κλασσικών συμπεριφορών του μέσου νεοελληνά που τόσο μισείς: Απλούστατα διεκδικείς να είσαι ό,τι δηλώνεις...


Σάλτα και γαμησου ρε μαλακισμενο. Έχεις και αποψη τρομπονοειδές κατασκεύασμα για το τι κάνει ο καθένας στη ζωή του.

Αλλά εγώ φταιω που καθομαι και σου δινω σημασια.


vaal είπε...

Σάλτα και γαμησου ρε μαλακισμενο. Έχεις και αποψη τρομπονοειδές κατασκεύασμα για το τι κάνει ο καθένας στη ζωή του.

Αλλά εγώ φταιω που καθομαι και σου δινω σημασια.


Μεστή επιχειρημάτων η απάντηση σου ;-)

Κλασσικά "ελληναράδικα" πράγματα.

"Πως τολμάς ρε μαλάκα, ξέρεις ποιός είμαι εγώ ρε", κλπ κλπ.


Κανένας διάλογος με ηλίθιους. Κανένας διάλογος με μαλάκες.

Θα συναντηθούμε εκεί που ο διάλογος θα είναι οπλισμένος.

Ξέρω και άλλα τέτοια τσιτάτα αλλά κάνει ζέστη.

Το ξέρω αυτά περί μεστότητος των επιχειρημάτων. Κάθε φορά προσαρμόζομαι με τον συνομιλητή μου.


vaal said...
Κανένας διάλογος με ηλίθιους. Κανένας διάλογος με μαλάκες.

Θα συναντηθούμε εκεί που ο διάλογος θα είναι οπλισμένος.

Ξέρω και άλλα τέτοια τσιτάτα αλλά κάνει ζέστη.


Μιλάμε, με δυο τσιτάτα καθάρισες!

(Το μόνο μέρος όπου τέτοιο επίπεδο "διαλόγου" είναι οπλισμένο, είναι η τσαμπουκάδες της κάθε μικροεξουσίας με όπλο. Να, σαν αυτής στο θέμα του ποστ μας).

Το ξέρω αυτά περί μεστότητος των επιχειρημάτων. Κάθε φορά προσαρμόζομαι με τον συνομιλητή μου.

Είσαι και του σαλονιού και του λιμανιού, δηλαδή, ένα πράμα...


Όχι βέβαια δεν καθαρισα με 2 τσιτάτα. Θα χρειαστώ μερικές γκιλοτίνες να καθαρίσω.

Ναι πες μας τώρα ότι έριξα και το επίπεδο της συζήτησης.

Για να ξεμπερδεύουμε: όταν η μόνη επιχειρηματολογία που έχω διαβάσει εδώ από τον γιώργο είναι: "εσύ τι κάνεις στη ζωή σου" πως ακριβώς θες να απαντήσω; Να δώσω αναφορά τι κάνω στη ζωή μου; Ας την πάρει από την ασφάλεια άμα θέλει.

Από τις λίγες ευγενικές συνήθειες που έχω στη ζωή μου η μία που έχω είναι όταν έχω μία πολιτική αντιπαράθεση να μην ρίχνω το επίπεδο της στην προσωπική επίθεση στο συνομιλητή μου.

Εκτός και αν έχει πέσει ήδη. Οπότε δεν μπορούνε να σου πετάνε πέτρες και εσύ να πετάς τριαντάφυλλα.

(Χαχαχα... ναι καυμένε, οι καταστασιακοί ήταν μες στις ευγένειες και στους καλούς τρόπους.)

Το θέμα το θεωρώ λήξαν. Κάνει ζέστη , η Αθήνα είναι ΄ενας μεγάλος θάλαμος αερίων και τα επίπεδα μαλακίας πρέπει να τα κρατάω χαμηλά.

Δεν προκειται να ξαναγράψω για αυτο το θέμα.


Όχι βέβαια δεν καθαρισα με 2 τσιτάτα. Θα χρειαστώ μερικές γκιλοτίνες να καθαρίσω.

Ναι πες μας τώρα ότι έριξα και το επίπεδο της συζήτησης.


Έριξες το επίπεδο της συζήτησης.

Για να ξεμπερδεύουμε: όταν η μόνη επιχειρηματολογία που έχω διαβάσει εδώ από τον γιώργο είναι: "εσύ τι κάνεις στη ζωή σου" πως ακριβώς θες να απαντήσω; Να δώσω αναφορά τι κάνω στη ζωή μου; Ας την πάρει από την ασφάλεια άμα θέλει.

Από τις λίγες ευγενικές συνήθειες που έχω στη ζωή μου η μία που έχω είναι όταν έχω μία πολιτική αντιπαράθεση να μην ρίχνω το επίπεδο της στην προσωπική επίθεση στο συνομιλητή μου.


Σωστά όλα αυτά. Αλλά, εδώ έχουμε μια παρεξήγηση.

Δεν νομίζω ότι ο Γιώργος τα έγραψε σαν αποτίμηση επί του προσωπικού σου βίου, αλλά επί των δημόσιων τοποθετήσεων σου.

Δεν έγραψε ότι μιλάει για αυτά που γράφεις εδώ και στις σελίδες σου ("Ελιτίστικοι προβληματισμοί του σαλονιού", κλπ);

(Χαχαχα... ναι καυμένε, οι καταστασιακοί ήταν μες στις ευγένειες και στους καλούς τρόπους.)

Όχι, αλλά άλλο οι αντιπαραθέσεις με άψογο γαλλικό στυλ και άλλο το "Σάλτα και γαμησου ρε μαλακισμενο", το οποίο άνετα το έλεγε και ένας "αγακτισμένος πολίτης" ή ένας μπάτσος.

Πάντως, κάπου είχα διαβάσει κάτι στατιστικά. Έλεγαν ότι από τους Χ ανθρώπους που αναφέρονται στα τεύχης της επιθεώρησης τους μόνο ένα μικρό ποσοστό (πχ. κάτι σαν 15%) το καθύβριζαν. Δεν θυμάμαι ποιός είχε κάνει την στατιστική.


Έχουμε τους μπάτσους που μάς αξίζουν.

BFO, κάτι έγραψες για τον Σπουργίτη και ειλικρινά με στεναχώρησες. Μπορείς να μού πεις δυό λόγια σχετικά στο Miltiadis_s@yahoo.gr , θα σού ήμουν υπόχρεος