Δημοσιεύθη:
15.5.07 @ 4:07 μ.μ.
Ετικέτες:




 

40.000 ντομάτες



Και για όσους δεν το πήραν είδηση, άρχισε η προεκλογική περίοδος στο διαδίκτυο.

Το Διαδίκτυο ο φυσικός μας χώρος

Του ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ*

Το Διαδίκτυο είναι πλέον ο φυσικός μας χώρος. Είναι το πιο δυναμικό και άμεσο μέσο επαφής με ένα ευρύτερο ακροατήριο. Οχι μόνο παρέχει δυνατότητες συζήτησης και ανταλλαγής απόψεων, αλλά λειτουργεί ως εργαστήριο στο οποίο δοκιμάζονται αμέσως θέσεις, απόψεις, τάσεις, προδιαθέσεις.


Αλλά και:

Κάθε τόσο το blog μου μου προσφέρει ευχάριστες και πραγματικά αναπάντεχες εκπλήξεις. Οπως τον προηγούμενο Οκτώβριο, όταν μου έστειλε e-mail ο Γιώργος Παπανδρέου προσκαλώντας με να μιλήσουμε από κοντά (μια συνάντηση που κατέληξε στο να εργάζομαι σήμερα ως σύμβουλος σε θέματα Internet στο ΠΑΣΟΚ) ή την πρόσφατη πρόσκληση της Microsoft να παρακολουθήσω το συνέδριο «ΜΙΧ07» που έγινε πριν από μερικές μέρες στο Λας Βέγκας! Σήμερα το blogging (όχι μόνο το δικό μου blog στο οποίο γράφω, αλλά και όλα τα άλλα που διαβάζω) αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της ζωής μου. Είναι μέρος της καθημερινότητάς μου, της ενημέρωσής μου, της επικοινωνίας μου με φίλους και γνωστούς, της δουλειάς μου. Περιμένω να δω αν μου επιφυλάσσει και άλλες εκπλήξεις στο μέλλον.

Σύμφωνα με το http:blogs.sync.gr/ ο vrypan έχει το δημοφιλέστερο blog καθώς άλλα 225 blogs παραπέμπουν σε αυτό.


Αυτά φυσικά είναι μόνο η αρχή. Στο εξωτερικό έχουν ήδη περάσει στο επόμενο στάδιο, και δεν προσφέρουν μόνο μεταφορικώς πίπες:

I am the leading NEE party senate candidate in Belgium. And due to popular demand, I will give 40,000 blowjobs to anyone who requests one on this page.

5 σχόλια:

Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
16 Μαΐου, 2007 00:04  

Μπρρρρρρ! Έτυχε να τα διαβάσω κι εγώ στην εφημερίς. ΤΟ ξενέρωμα. Η υποκριτική σάχλα. Το ψευτονεανικό και δηθενανήσυχο μπούρδεμα. Χάρη σε κάτι τέτοιους ... σοσιαλιστές βγαίνουν οι Σαρκοζήδες με άνετες πλειοψηφίες. Το κέρατό τους μέσα.


ΤΟ ξενέρωμα. Η υποκριτική σάχλα. Το ψευτονεανικό και δηθενανήσυχο μπούρδεμα.

Έτσι ακριβώς. Σάχλες α λά Νταν Γκίλμουρ (ο Τόμας Φρήντμαν του διαδικτύου) ανάκατες με παραδοσιακές "σοσιαλιστικές" παπάρες περί "κοινωνίας των πολιτών" και δε συμαζεύεται...

Χάρη σε κάτι τέτοιους ... σοσιαλιστές βγαίνουν οι Σαρκοζήδες με άνετες πλειοψηφίες.

Εμ, άμα οι "σοσιαλιστές" στηρίζουν Σεγκολέν, τι να σου κάνει ο απλός λαός; Να μην ψηφίσει Σαρκοζί δαγκωτό;


Ανακοίνωση:

Νοικιάζω το blog μου για την προεκλογική περίοδο! Γωνιακό, ευάερο-ευήλιο. Βλέπει αριστερά και το κοιτάνε κι' απο δεξιά με άνεση!

Μειονέκτημα: Δεν είναι πολυπολιτισμικό αλλά αυτό θα επηρεάσει από την επόμενη εκλογική περίοδο...

Δίνεται και με φραντσάϊζ σε Ρώσσους επενδυτές. Έμαθα ότι αγοράζουν...


Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
16 Μαΐου, 2007 20:40  

Συμμερίζομαι τους προβληματισμούς των προλαλησάντων, και συμφωνώ με τα σχόλιά τους.

Άλλο με απασχολεί: πώς γίνεται να τους ψοφήσω όλους αυτούς σε διαδικτυακές ή μη εκλογές;


Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
24 Μαΐου, 2007 12:32  

ναι έχουν ξεχάσει εδώ στην Ελλάδα ότι αν θές να λές πίπες γύρω από το νετ πρέπει να έχεις σπουδάσει πολιτική επικοινωνία.

Έξω είναι πιο γαμάτοι οι τύποι. Ανοίγουν μπλογκ λένε αυτός είμαι ψηφίστε με τέλος.

πολύ καλό ποστ, να είμαι ειλικρινής γέλασα απίστευτα γιατί γάμησε και έσπειρε η αντίθεση χαχαχαχ