Δημοσιεύθη:
16.4.06 @ 6:25 μ.μ.
Ετικέτες:




 

6 σχόλια:

«Σπάνια κορνιζαρισμένη φωτό της Μιραντολίνας» πιθανώς να είναι μια ακριβέστερη περιγραφή.

(το γράφω και γελάω, ντροπή μου)


Ναι.. και μένα μου δημιουργήθηκε η απορία.. Ποια είναι η Μιραντολίνα..???..

(τόση σύγχιση πια που δεν ξέρω αν αυτό που έγραψα είναι το μακρύ μου ή το κοντό μου)

:-)


:-)))))))))))))))

Μα που τη βρήκες; Και δε ντρέπεσαι να βγάζεις έτσι στη φόρα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα; μια περιουσία έχω σπαταλήσει λαδώνοντας την αισθητικό να μη πει το πρόβλημά μου με την τριχοφυία, και να τώρα...


Τί απίστευτη μαύρη τρύπα της "λογικής", τι "ξεβράκωμα" ήταν το περιεχόμενο του όλα!

Είμαι κατάπληκτος για το πώς μια "διαγραφή" πέτυχε τόσα πολλά!

Φαίνεται ότι
του κοντού του ΙQ τα σβησίματα του φταίνε


μα δεν πρόσεχες μιράντο...


δεν ήξερες ότι όποιος ανακατεύεται με τις αποκρυφίστριες αισθητικούς, τον τρώνε οι βολταιρικές κότες ?


Γρηγόρη, ευτυχώς όσοι είμαστε λίγο μεγαλύτερα παιδάκια ξέρουμε που να βάζουμε τελεία.

Αυτό ήταν το λάθος μου, τελικά Αμβροζ - δε ζήτησα πιστοποιητικό φρονημάτων και δεν ήξερα να έχω κι ένα δικό μου εύκαιρο σε πρώτη ζήτηση! Αλλά αύριο, που θα πάω στη μανικιουρίστα, ανυπερθέτως!