Δημοσιεύθη:
30.1.06 @ 8:40 μ.μ.
Ετικέτες:




 

ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΑ ΠΙΕΣΤΗΡΙΑ!!!

Σύμφωνα με τις ειδήσεις του Άλφα ο Γεώργιος "Γιωργάκης" Παπανδρέου μόλις εκλέχθηκε πρόεδρος της Σοσιαλιστικής Διεθνούς.

Όρθιοι οι σοσιαλιστές ηγέτες τον επευφημούν.

marx

Μετά από αυτό, το όραμα μας είναι όλο και πιο κοντά:

Εμπρός της γης οι κολασμένοι
της πείνας σκλάβοι εμπρός - εμπρός
Το δίκιο από τον κρατήρα βγαίνει
σα βροντή σαν κεραυνός.
Φτάνουν πια της σκλαβιάς τα χρόνια
όλοι εμείς οι ταπεινοί της γης
που ζούσαμε στην καταφρόνια
θα γίνουμε το παν εμείς.
Στον αγώνα ενωμένοι
κι ας μη λείψει κανείς
Ω! Νάτη, μας προσμένει
στον κόσμο η Διεθνής.

5 σχόλια:

Και ο Χίτλερ ήταν χορτοφάγος, Πάνο.


Δεν το κατάλαβες; Θα το κάνω πιο λιανό. Είσαι και σε προχωρημένη ηλικία, σέρνεται και αλζχάιμερ:

Η ποιότητα ενός ανθρώπου (Α(Χ)) που έχει μια ιδιότητα (Β(Χ)) δεν λέει αναγκαστικά κάτι για την αξία της ιδιότητας αυτής.

Όπου: Α(1) Γεωργάκης, Α(2) Χίτλερ, Β(1) Ορθοδοξία, Β(2) Χορτοφαγία.

Δηλαδή που να ρίξει κανείς και τίποτα "βαθειά" νοήματα. Πνιγμούς προβλέπω...


Αν και νεώτατος, είναι μερικές φορές που δεν καταλαβαίνεις γρυ: από που κι ως που, βρε σπίρτο μοναχό, το σχόλιό μου (το πρώτο) περιέχει έστω και τον παραμικρό υπαινιγμό κατά της Ορθοδοξίας και της αξίας της;

Σε αυτό εκφράζεται όλη η υψηλή ...εκτίμησή μου προς τον ΓΑΠ - και εκείνους που απαξιώνουν την Ορθοδοξία, ως μη όφειλαν.

Μπορείς πάντοτε να διαβάσεις και το παλιό μου ποστ, για του λόγου το αληθές.


Ναι, όπως αυτό το ενδεικτικό δείγμα του:

Συμφωνούμε ότι η Ορθοδοξία είναι μέρος της ιστορίας και της παράδοσής μας. Εν καιρώ θα προσπαθήσουμε να δείξουμε τους λόγους για τους οποίους η Ορθοδοξία πρέπει να καταλαμβάνει λιγότερο …χώρο και να αποτιμάται με μικρότερη αξία.

(Ήσουν φαινόμενο από πολύ μικρός - όπως μας πληροφόρησες ο ίδιος

Σημειωτέον: δεν είπα ότι ήμουν ...φαινόμενο μικρός. Είπα το ακριβώς αντίθετο ότι ήμουν κοινότοπος και συνηθισμένος με απόψεις "της αριστεράς και της προόδου" όπως οι δικές σας. Δεν πίστευω ότι αυτές οι απόψεις που είχα αξίζουν, γι' αυτό και τις απαρνήθηκα. Δεν είπα ποτέ ότι το να έχω τέτοιες απόψεις στα 15 με έκανε φαινόμενο: είπα ότι με έκανε μετριότητα.

Εσείς είστε που πιστεύετε πως τέτοιες απόψεις δεν μπορεί παρά να ανήκουν σε ένα ...φαινόμενο, για το λόγο και μόνο πως είναι και δικές σας.
Δηλαδή, μας λέτε εν ολίγοις ότι είστε φαινόμενο!


Μεγάλε bfo, ο άντρας (ανεξαρτήτως ηλικίας) όταν κάνει μια πατάτα είναι σε θέση να την παραδεχτεί και να προχωρήσει.

Α, Πάνο, να η πείρα 44 χρόνων επί τω έργω: μόλις μας ταπώσουν εξαφανιζόμαστε από τη συζήτηση και περιοριζόμαστε στο να πετάμε σχολιάκια και σαχλαμαρίτσες σε άσχετα ποστς (γιατί βέβαια θέλουμε να έχουμε τον τελευταίο λόγο, απλά δεν μπορούμε να τον έχουμε επί του θέματος).

Καλώς - εγώ παραδέχομαι το λάθος μου, συμφωνώντας εκ των υστέρων με τον j95: σε υπερτίμησα - αν και είχα όλα τα δεδομένα από τη μεριά σου για να το αποφύγω εξ αρχής.

Μα και εμένα το λάθος μου είναι ότι νόμιζα ότι μπορούσα να συζητήσω με έναν κουτοπόνηρο με τον οποίο η πρώτη προσωπική επαφή που είχα ήταν ότι ήρθε στο ιστολόγιο μου να με εγκαλέσει που ανέχομαι (στα σχόλια μου) έναν τρίτο και να μου δηλώσει ότι αν συνεχίσω να τον ανέχομαι δίνω "στίγμα". Ο προοδευτικός των 44 χρονών.


Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
06 Μαρτίου, 2007 16:32  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.