Δημοσιεύθη:
8.10.07 @ 7:14 μ.μ.
Ετικέτες:




 

Χριστόδουλος (4 επιστολές)

Αν βάλει κανείς τό όνομά του στήν μηχανή αναζήτησις των ΝΕΩΝ, θα του δοθούν χιλιάδες άρθρα - όλα σχεδόν υβριστικά. Και αν προσθέση σε αυτά τα παρόμοια των άλλων εφημερίδων, ΒΗΜΑ, Καθημερινή, Ελευθεροτυπία, τις ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές εκπομπές, τα βιβλία και τά άρθρα των περιοδικών - τις δηλώσεις πολιτικών, καλλιτεχνών, κουλτουριάρηδων αμερικανόπληκτων, καθηγητών και πανεπιστημιακών - θα βρεθή σε ένα πρωτοφανές και πρωτόγνωρο, μοναδικό στην ιστορία ως πρός τό μέγεθος γκωνάρι ύβρεων και συκοφαντιών. Δεν υπάρχει άλλος άνθρωπος να έχη ακούση όσα άκουσε καί ακούει ο Χριστόδουλος - από τήν νεοτάξ. Από τον εκσυγχρονισμό. Ενα βουνό λάσπης, ένας Πηνειός βρωμόνερα πού θα χε πνίξη τόν καθένα.

Τι του ζητάνε; Μία λέξη υποταγής - μία μικρή προδοσία ώστε να σπάση σε μικρά κομμάτια αυτό πού οι νεοτάξ ονομάζουν τό "το ελληνικό τριτοκοσμικό μπετόν αρμέ του 80%" Θα βλέπατε τότε πόσο καλή και τρυφερή είναι η εξουσία με τούς ανθρώπους της - πρώτη σελίδα ο Εθνάρχης Χριστόδουλος, ο Μέγας Χριστόδουλος. Μέχρι στιγμής, αυτή τήν λέξι δεν τήν είπε, τήν μικρή προδοσία δέν τήν έκανε.

Τίτλοι μερικών από τα χιλιάδες των άρθρων:

- Παραλήρημα Xριστόδουλου

- Tις ταυτότητες θέλει να επαναφέρει ο Xριστόδουλος

- Ο Xριστόδουλος δεν αναγνωρίζει την οικουμενικότητα

- Εξαιρετικά επικίνδυνος ο Χριστόδουλος

- Παροξυσμός Xριστόδουλου

- Και νέο παραλήρημα Χριστόδουλου κατά της παγκοσμιοποίησης

- Nέες προκλητικές δηλώσεις Xριστόδουλου

- Διεκδικεί ρόλο... Eθνάρχη

- Παραλήρημα Xριστόδουλου

- Τα... λόγια τα μεγάλα από τον Χριστόδουλο



Και λίγα από όσα είπε για την Κύπρο. «Νιώθω την ανάγκη να σας πω ότι οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος στη συντριπτική τους πλειοψηφία βλέπουμε τον Ελληνισμό να οδηγείται επικινδύνως κοντά στον βωμό του Μολώχ των γεωσυμφερόντων και δεν μπορούμε να είμαστε απαθείς γι' αυτό. H Κύπρος είναι ένα κάρβουνο στην ψυχή μου» τόνισε αναφερόμενος στο Κυπριακό.




Ας πούμε, τί τόν εμποδίζει να γονατίση, να φορέση σαλιάρα και να επιτελέση έτσι τό έργο που του ζητούν; Και στα ώπα ώπα θα τόν είχαν καί Ιπεχτσί θα του έδιναν, και στα πάρτυ θα τόν καλούσαν. Ωραία ζωή !

Γιατί δεν τo βουλώνει; Εννοώ, μ αυτόν τόν χαρακτήρα που του καταμαρτυρούν, αρχομανής, τηλεορασάκιας, φιλοχρήματος κλπ αυτή δεν θα ήταν η φυσικότερη στάσι; Εσύ τι λές;

Είναι μεγάλος ο Χριστόδουλος, τόν έστειλαν δε τήν κατάλληλη στιγμή. Αν θες αγίους γίνε εσύ. Αρκεί ένα απόγευμα γράφουν οι πατέρες. Ναι, ο Χριστόδουλος δεν είναι η Εκκλησία. Αλλά είναι κι όλας. Οπως κι εσύ είσαι ΟΛΗ η Εκκλησία. Αλλωστε, δεν έγραψα παρα μόνο πώς εκείνοι, οι ακατανόμαστοι, στό πρόσωπό του χτυπούν τήν Εκκλησία. Και τέλος, είναι ανυπόφορο να βλέπης να χτυπάνε σαν το χταπόδι, με ψέμματα, συκοφαντίες και διαστρεβλώσεις έναν άνθρωπο - και να μην τόν υπερασπίζεται κανείς. Α Ν Υ Π Ο Φ Ο Ρ Ο. Δειλία.

Προχθές έψαχνα κάτι στα ΝΕΑ και μου ρθε να βάλω στήν μηχανή αναζητήσεως άρθρων τήν λέξι ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Μάλιστα, έθεσα περιορισμό να μου δείξη τα άρθρα μόνο του τελευταίου έτους - 10 μηνών. Πόσα πήρα λές; Χιλιάδες άρθρα ! Και στήν συντριπτική τους πλειονότητα εχθρικά πρός τόν Χριστόδουλο, υβριστικά, ειρωνικά και σαρκαστικά. Ηλίθια. Πρόσθεσε τις υπόλοιπες εφημερίδες, την τηλεόρασι, τό ραδιόφωνο... Ουδέποτε άνθρωπος στήν Ελλάδα εχει δεχθεί τόσες προγραμματισμένες και κατευθυνόμενες από τα νεοταξικά κέντρα επιθέσεις - και μάλιστα ενώ ταυτογχρόνως τόν αγαπά ο κόσμος ! Μα τι λέμε τώρα....

Να γίνουμε δηλαδή κι εμείς ποντικόψυχοι;




Δεν έχει δι' όλου σημασία αν συμφωνείς σε κάτι με κάποιον και διαφνείς σε κάτι άλλο. Με τους προχθεσινούς τρομοκράτες στήν Μόσχα κι εγώ σε κάτι θα συμφωνούσα, όμως πόσο λάθος θα έκανα καί πόσο ανακριβής θα ήμουν αν έλεγα: "μ' αυτούς τούς ανθρώπους διαφωνώ εντελώς"! Εφ' όσον διαφωνώ στο βασικό, τα υπόλοιπα δεν είναι ανούσιες λεπτομέρειες; Ετσι δεν θα με αντιμετώπιζαν και οι ίδιοι αν τούς έλεγα, διαφωνώ με αυτήν τήν πράξι σας αλλά συμφωνώ πώς τό τσάϊ πίνεται μόνο μ έναν κύβο ζάχαρι ...

Ετσι και με τόν Χριστόδουλο αλλά ανάποδα. Συμφωνώ στο βασικότερο. Μ αρέσει πού χει γνώμη για τα πάντα - και θεωρώ απαράδεκτη τήν σιωπή πού προσπαθούν να του επιβάλουν - όπως θα θεωρούσα απαράδεκτη τήν σιωπή πού θα προσπαθούσαν να επιβάλουν σε μία πόρνη αν αυτή αποφάσιζε να πη τήν γνώμη της για τήν ηθική ή τα διαστρικά ταξίδια. Δεν θα λεγα ποτέ:μιά πόρνη απαγορεύεται να μιλάη για τό σύμπαν, τήν θεωρία του χάους, ή τήν παιδαγωγική - αυτοί όμως - και είναι χιλιάδες κυριολεκτικά, δημοσιογράφοι, πολιτικοί, ανθρωποι του «πνεύματος», καλλιτέχνες και καθηγητές - λένε πώς ο Αρχ. απαγορεύεται να μιλάη - ας πούμε για τήν πολιτική και τους πολιτικούς, αλλά ακόμα και για τήν πατρίδα, τήν σημαία, τα θρησκευτικά στα σχολεία ή τό Σύνταγμα.

Η ακόμα χειρότερα, προσπαθούν να του υποδείξουν τόν τρόπο με τόν οποίο θα μιλάη - άνθρωποι εχθρικοί προς τήν ορθοδοξία και τήν πίστη, ψυχροί ακοινώνητοι περιφρονητικοί και αδιάφοροι - να του δώσουν μαθήματα ορθόδοξης πατρολογίας και συμπεριφοράς !

Δεν είναι ανυπόφορη η κατάστασι; Δεν θα αντιδρούσες εσύ ενώπιον της; Είμαι βέβαιος πώς ναί.




Γειά σου Ανδρέα,

1. Συμφωνώ ότι αμφότεροι (ο αρχιεπίσκοπος και η πόρνη) πρέπει να έχουν δικαίωμα να μιλάνε για ό,τι θέλουν, την παιδαγωγική, την θεωρία του χάους, το σύνταγμα κλπ. Και εγώ έχω το δικαίωμα να τους πάρω ή να μην τους πάρω σοβαρά. Δηλαδή έχω το δικαίωμα και την υποχρέωση να ελέγξω την 'facticity' και την 'veracity' των λεγόμενων τους πρωτού τα δεχθώ σαν “αληθινά”.

2. Το βήμα του αρχιεπισκόπου έχει μεγαλύτερη εμβέλεια από το βήμα της πόρνης. Ο συντελεστής που πολλαπλασιάζει το μύνημα του Αρχιεπισκόπου είναι 100 φορές πιο ψηλός από της πόρνης. Η πόρνη μπορεί να αγορεύει στη γειτονιά της, ο αρχιεπίσκοπος στο πανελλήνιο. Είναι αστείο να της δίνουμε το ίδιο δικαώμα να μιλάει επί παντός επιστητού χωρίς να της παραχωρούμε την ίδια εμβέλεια.

3. Με την ίδια λογική, και επειδή ο Αρχ. εκφράζει της απόψεις του στο πανελλήνιο, τις εκφράζει και σε θρησκευτικές μειονότητες και σε άθρησκους που είναι (ελπίζω) μέρος του πανελληνιου, οι οποίοι δεν έχουν βήμα με την ίδια, έστω και αναλογικα με τον πληθισμό τους, εμβέλεια.

4. Ποιές είναι οι απόψεις του αρχιεπισκόπου επί όλων αυτών των θεμάτων γνωρίζω μόνο έμμεσα και αποσπασματικά. Αλλά αν θελήσω να σχηματίσω άποψη για τα διαστρικά ταξίδια ας πούμε, άλλο βάρος θα δώσω στην θεωρία του αρχιεπισκόπου, άλλη στον Stephen Weinberg.

5. Όσο για την πολιτική και τους πολιτικούς....Το βρήκα πάλι τυχαία και στο μεταγράφω:Ludovico Zuccolo (1621): "Αυτός που δεν έχει σαλπάρει δεν παριστάνει ότι ξέρει περί πλοήγησης. Αυτός που δεν έχει εντρυφήσει στην μουσική δεν παριστάνεις πως γνωρίζει από τόνους και νότες. Πολύ λίγοι όμως, από όσους δεν έχουν ποτέ τους κυβερνήσει, ισχυρίζονται πως δεν γνωρίζουν να κρίνουν την διακυβέρνηση κρατών και αυτοκρατοριών".


Mε συγχωρείς αλλά δεν κατάλαβα τίποτα. Είναι γεμάτο αντιφάσεις τό μήνυμά σου.

Γράφεις πώς έχει ο καθένας δικαίωμα να λέει ότι θέλει, κι εσύ εχεις δικαίωμα να τόν κρίνης. Ετσι γράφεις στό 1. Πώς; Πώς θα τόν κρίνης; Σ αυτό απαντάς στό 4.

Γράφεις εκεί πώς δεν θα κρίνης αλλά θ ακούσης και θα πιστέψης τήν φωνή της αυθεντίας - του ειδικού. Πώς κρίνης τότε τόν Χριστόδουλο; Δεν είναι μία αυθεντία κι αυτός της πίστης, ένας Στέφανος Βάινμπεργκ όχι των διαστρικών ταξιδιών αλλά της ορθοδοξίας; Γιατί σ ενόχλησε τότε ο κιμάς καί τό κρέας και η μαγκιά; Γνωρίζεις αν οι εικόνες αυτές είναι εικόνες αυθεντικές και αυθεντικά τις εκφράζει ο «ειδικός» Χριστόδουλος;

Δεν πρόκειται βέβαια ακριβώς γιά αντίφασι. Από τήν μιά μεριά είναι αυτός ο κόσμος που υποννοείς - ο κόσμος της τεχνολογίας - τελικά ο κόσμος χωρίς Θεό - ασχέτως της δικής σου ατομικής πίστεως πού δεν γνωρίζω. Ομως αυτός είναι ο κόσμος πού κρύβεται στό μήνυμά σου. Εδώ τήν αλήθεια τήν εκφράζουν μόνο οι εκπαιδευμένοι σ αυτήν, οι ειδικοί, οι επιστήμονες. Οι Οικονομολόγοι την οικονομία, οι φυσικοί τά άστρα, οι θεολόγοι τόν Θεό. Οι ειδικοί, οι αυθεντίες κρίνονται μόνο από αλλους ειδικούς, από άλλες αυθεντίες. Ενα κλειστό σύστημα γνώσεως. Ο καθημερινός άνθρωπος εξόριστος από τόν κόσμο, περιμένει τις αυθεντίες να δώσουν τό νόημα των πραγμάτων. Ναί έτσι είναι τα πράγματα σήμερα.

Υπάρχει κι ένας άλλος κόσμος - ηττημένος σήμερα - αλλά αύριο νικητής ξανά. Είναι ο κόσμος όπου ο Θεός είναι. Υπάρχει. Ολοζώντανος. Σ αυτόν τόν κόσμο, ένας βοσκός χτίζει μιά αυτοκρατορία, ένας ιερέας ορίζει τις αρχές της κοσμολογίας, ένα απλό κορίτσι παραδίδει το σπουδαιότερο μάθημα δημοκρατίας καί πίστης - ο κόσμος του Ηρακλείτου, της Αντιγόνης, του Σβέντεμποργκ, του Αβραάμ, του Μπλαίηκ, του Ντοστογιέφσκυ, του Παπαδιαμάντη. Ενας κόσμος πρίν ή μετά την τεχνολογία, χωρίς ειδικούς και χωρίς αυθεντίες, ανθρώπων ελευθέρων με άπειρες δυνατότητες. Ενας κόσμος θαυμάτων και κατ εμέ - ο κόσμος της ελευθερίας.

Α. Φαρμάκης

21 σχόλια:

Συγχαρητήρια.


Στενοχωρήθηκα πολὺ σήμερα.
Ἂς τοῦ δίνει ὁ Θεὸς δύναμι.


Τελος εποχης για τον Χριστοδουλο...Θελω να δω τωρα ποιος θα ειναι ο επομενος...


Πρετεντέρη άντε γαμίσου


Μακάριοι οι ονειδισθέντες.


Τί έγινε μέ τόν Πρετεντέρη ρέ Μάρκο;


Ο Κύριος υμών (sic!) Ιησούς Χριστός απέθανε για τις αμαρτίες σας. Ήτοι, κουβάλησε πάνω του όλες τις αμαρτίες της ανθρωπότητος. Όπως και ο Κινγ Κονγκ άλλωστε. Τι διάολο θεός θα ήταν αλλιώς;

Ο Χριστόδουλος σαν αμνός του θεού οφείλει (sic πάλι) να υποστεί όλα τα δεινά του κόσμου στο δρόμο του προς την αγιότητα.

Για αυτό και του έστειλε 40 καρκίνους...


O Θεός να ατσαλώνει και τους δύο - θέμα και γραφοντα.


Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
09 Οκτωβρίου, 2007 14:17  

«Αν βάλει κανείς τό όνομά του στήν μηχανή αναζήτησις των ΝΕΩΝ, θα του δοθούν χιλιάδες άρθρα - όλα σχεδόν υβριστικά»

Υβριστικά γιατί; Κριτική ασκείται. Μπορεί να είναι σκληρή αλλά υβριστική γιατί; Πολύ ευαίσθητοι είστε εκεί στην ορθοδοξία. Προσέξτε το μανικιούρ!

«Και λίγα από όσα είπε για την Κύπρο. «Νιώθω την ανάγκη να σας πω ότι οι Ιεράρχες της Εκκλησίας της Ελλάδος στη συντριπτική τους πλειοψηφία βλέπουμε τον Ελληνισμό να οδηγείται επικινδύνως κοντά στον βωμό του Μολώχ των γεωσυμφερόντων και δεν μπορούμε να είμαστε απαθείς γι' αυτό. H Κύπρος είναι ένα κάρβουνο στην ψυχή μου» τόνισε αναφερόμενος στο Κυπριακό.»

Η Ιεραρχία δεν εκπροσωπεί κανένα ελληνισμό. Η Ιεραρχία εκπροσωπεί μια θρησκευτική κάστα και τίποτα άλλο. Οι Έλληνες υπήρξανε πολλά χρόνια πριν το χριστιανισμό και μια χαρά επιβίωσαν και δημιούργησαν. Και θα υπάρχουν και μετά από αυτόν. Αφαίρεσε την προ Χριστού ιστορία , όταν οι Έλληνες δεν είχαν Ορθοδοξία και να δούμε τι θα μας μείνει.
Μόνο σε θεοκρατικές κοινωνίες οι ιερείς συνδέονται με το λαό.

«Γιατί δεν τo βουλώνει; Εννοώ, μ αυτόν τόν χαρακτήρα που του καταμαρτυρούν, αρχομανής, τηλεορασάκιας, φιλοχρήματος κλπ αυτή δεν θα ήταν η φυσικότερη στάσι; Εσύ τι λές;»

Έλα ντε! Καλά, δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν του αρκεί το χρήμα; Θέλει και εξουσία.! Θέλει να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων σε όλες τις λεπτομέρειες; Τι θα φάνε, πώς θα φάνε, τι θα πιούνε, πότε θα το πιούνε, πότε θα κοιμηθούνε, πότε αυτό πότε το άλλο!!! Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι το Χρήμα και η Εξουσία πάνω στις τύχες των ανθρώπων είναι ο Ένας και Μοναδικός και Αληθινός Θεός της Εκκλησίας; ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ.


«Δεν έχει δι' όλου σημασία αν συμφωνείς σε κάτι με κάποιον και διαφνείς σε κάτι άλλο. Με τους προχθεσινούς τρομοκράτες στήν Μόσχα κι εγώ σε κάτι θα συμφωνούσα, όμως πόσο λάθος θα έκανα καί πόσο ανακριβής θα ήμουν αν έλεγα: "μ' αυτούς τούς ανθρώπους διαφωνώ εντελώς"! Εφ' όσον διαφωνώ στο βασικό, τα υπόλοιπα δεν είναι ανούσιες λεπτομέρειες; Ετσι δεν θα με αντιμετώπιζαν και οι ίδιοι αν τούς έλεγα, διαφωνώ με αυτήν τήν πράξι σας αλλά συμφωνώ πώς τό τσάϊ πίνεται μόνο μ έναν κύβο ζάχαρι»

Δηλαδή συμφωνία στα εντελώς επουσιώδη θα πρέπει να με απασχολεί;!!! Στο τσάϊ θα συμφωνούσε φαντάζομαι και με τους νεοτάξ. Και ο Κολοκοτρώνης με τον Σουλτάνο!!! Και ο ένας Εβραίος με τον Χίτλερ!!! Καλά, είστε ενήλικοι και ενθουσιάζεστε με τέτοια επιχειρηματολογία;;;

«Συμφωνώ στο βασικότερο. Μ αρέσει πού χει γνώμη για τα πάντα - και θεωρώ απαράδεκτη τήν σιωπή πού προσπαθούν να του επιβάλουν»

Φυσικά και μπορεί να έχει γνώμη. Άλλο γνώμη όμως και άλλο καισαροαρχιεπισκοπισμός και επιθυμία για θεοκρατία.

«Δεν πρόκειται βέβαια ακριβώς γιά αντίφασι. Από τήν μιά μεριά είναι αυτός ο κόσμος που υποννοείς - ο κόσμος της τεχνολογίας - τελικά ο κόσμος χωρίς Θεό - ασχέτως της δικής σου ατομικής πίστεως πού δεν γνωρίζω. Ομως αυτός είναι ο κόσμος πού κρύβεται στό μήνυμά σου. Εδώ τήν αλήθεια τήν εκφράζουν μόνο οι εκπαιδευμένοι σ αυτήν, οι ειδικοί, οι επιστήμονες. Οι Οικονομολόγοι την οικονομία, οι φυσικοί τά άστρα, οι θεολόγοι τόν Θεό. Οι ειδικοί, οι αυθεντίες κρίνονται μόνο από αλλους ειδικούς, από άλλες αυθεντίες. Ενα κλειστό σύστημα γνώσεως. Ο καθημερινός άνθρωπος εξόριστος από τόν κόσμο, περιμένει τις αυθεντίες να δώσουν τό νόημα των πραγμάτων. Ναί έτσι είναι τα πράγματα σήμερα.»

Την επόμενη φορά που θα αρρωστήσει ας ρωτήσει τον κουρέα του. Έχει μπερδέψει τον κοινωνικό έλεγχο στην επιστήμη και τις χρήσεις της με την ίδια τη λειτουργία και το ρόλο της επιστήμης. Αλλού πατά και αλλού βρίσκεται.

«Υπάρχει κι ένας άλλος κόσμος - ηττημένος σήμερα - αλλά αύριο νικητής ξανά. Είναι ο κόσμος όπου ο Θεός είναι. Υπάρχει. Ολοζώντανος.»

Ας ξεκινήσει ιερό πόλεμο. Και στα ανατολικά μας τις ίδιες βλακείες λένε.

«Σ αυτόν τόν κόσμο, ένας βοσκός χτίζει μιά αυτοκρατορία, ένας ιερέας ορίζει τις αρχές της κοσμολογίας, ένα απλό κορίτσι παραδίδει το σπουδαιότερο μάθημα δημοκρατίας καί πίστης - ο κόσμος του Ηρακλείτου, της Αντιγόνης, του Σβέντεμποργκ, του Αβραάμ, του Μπλαίηκ, του Ντοστογιέφσκυ, του Παπαδιαμάντη.»

Αυτός ο κόσμος υπάρχει ήδη. Είναι ο κόσμος του Ηρακλείτου και της Αντιγόνης , ο κόσμος της εξέλιξης. Και από πότε Ηράκλειτος και Αντιγόνη ανήκουν στον κόσμο του Θεού; Τι φαντασιώσεις είναι αυτές; Βλέπει και καιόμενους βάτους όταν περπατά;
Δεν είχανε ιδέα ο Ηράκλειτος και η Αντιγόνη για το Θεό του/σας. Ο Αβραάμ, ναι.
Και ένας ιερέας ορίζει τις αρχές της κοσμολογίας;;; Τι λε ρε τον επιστήμονα!!!
Και το απλό κορίτσι παραδίδει μάθημα πίστης;;; Πίστης σε ιδανικά και σε ηθικές αξίες. Όχι στο Θεό που δεν ήξερε καν!!!
Ο συγγραφέας της επιστολής πρέπει να σταματήσει τα ναρκωτικά. Κάνουν κακό.

Ενας κόσμος πρίν ή μετά την τεχνολογία, χωρίς ειδικούς και χωρίς αυθεντίες, ανθρώπων ελευθέρων με άπειρες δυνατότητες. Ενας κόσμος θαυμάτων και κατ εμέ - ο κόσμος της ελευθερίας.

Πάλι τα συμπτώματα στέρησης. Ο κόσμος που ονειρεύεται είναι κόσμος βίας, καταπίεσης και καταστροφής. Ένας κόσμος αρρωστημένος για δούλους εκ’ πεποιθήσεως.


«Αν βάλει κανείς τό όνομά του στήν μηχανή αναζήτησις των ΝΕΩΝ, θα του δοθούν χιλιάδες άρθρα - όλα σχεδόν υβριστικά»

Υβριστικά γιατί; Κριτική ασκείται. Μπορεί να είναι σκληρή αλλά υβριστική γιατί; Πολύ ευαίσθητοι είστε εκεί στην ορθοδοξία. Προσέξτε το μανικιούρ!


Ξεχάσατε να πετάξετε και κάνα καλιαρντό για πιο πλέρια λαϊκή έκφραση.

Η Ιεραρχία δεν εκπροσωπεί κανένα ελληνισμό. Η Ιεραρχία εκπροσωπεί μια θρησκευτική κάστα και τίποτα άλλο. Οι Έλληνες υπήρξανε πολλά χρόνια πριν το χριστιανισμό και μια χαρά επιβίωσαν και δημιούργησαν. Και θα υπάρχουν και μετά από αυτόν. Αφαίρεσε την προ Χριστού ιστορία , όταν οι Έλληνες δεν είχαν Ορθοδοξία και να δούμε τι θα μας μείνει.

Δυο χιλιετίες ελληνισμού; Πραγματικά, μόνο σε νυν και πρώην αποικίες (και επομένως και στην Ελλάδα) έχουμε ανθώπους πρόθυμους να πετάξουν δυο χιλιάδες έτη ιστορίας στον κάλαθο των αχρήστων...

Μόνο σε θεοκρατικές κοινωνίες οι ιερείς συνδέονται με το λαό.

Βέβαια. Πουθενά αλλού.

«Γιατί δεν τo βουλώνει; Εννοώ, μ αυτόν τόν χαρακτήρα που του καταμαρτυρούν, αρχομανής, τηλεορασάκιας, φιλοχρήματος κλπ αυτή δεν θα ήταν η φυσικότερη στάσι; Εσύ τι λές;»

Έλα ντε! Καλά, δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι δεν του αρκεί το χρήμα; Θέλει και εξουσία.! Θέλει να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων σε όλες τις λεπτομέρειες; Τι θα φάνε, πώς θα φάνε, τι θα πιούνε, πότε θα το πιούνε, πότε θα κοιμηθούνε, πότε αυτό πότε το άλλο!!! Δεν μπορείτε να καταλάβετε ότι το Χρήμα και η Εξουσία πάνω στις τύχες των ανθρώπων είναι ο Ένας και Μοναδικός και Αληθινός Θεός της Εκκλησίας; ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΧΡΗΜΑ. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΧΟΡΤΑΓΟΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ. ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΑ.


Είναι απίθανο τι θεωρείται "άποψη" στις μέρες μας. Τσκ τσκ.

«Δεν έχει δι' όλου σημασία αν συμφωνείς σε κάτι με κάποιον και διαφνείς σε κάτι άλλο. Με τους προχθεσινούς τρομοκράτες στήν Μόσχα κι εγώ σε κάτι θα συμφωνούσα, όμως πόσο λάθος θα έκανα καί πόσο ανακριβής θα ήμουν αν έλεγα: "μ' αυτούς τούς ανθρώπους διαφωνώ εντελώς"! Εφ' όσον διαφωνώ στο βασικό, τα υπόλοιπα δεν είναι ανούσιες λεπτομέρειες; Ετσι δεν θα με αντιμετώπιζαν και οι ίδιοι αν τούς έλεγα, διαφωνώ με αυτήν τήν πράξι σας αλλά συμφωνώ πώς τό τσάϊ πίνεται μόνο μ έναν κύβο ζάχαρι»

Δηλαδή συμφωνία στα εντελώς επουσιώδη θα πρέπει να με απασχολεί;!!!


Όχι, το ακριβώς αντίθετο λέει η παράγραφος την οποία παραναγνώσατε.

«Δεν πρόκειται βέβαια ακριβώς γιά αντίφασι. Από τήν μιά μεριά είναι αυτός ο κόσμος που υποννοείς - ο κόσμος της τεχνολογίας - τελικά ο κόσμος χωρίς Θεό - ασχέτως της δικής σου ατομικής πίστεως πού δεν γνωρίζω. Ομως αυτός είναι ο κόσμος πού κρύβεται στό μήνυμά σου. Εδώ τήν αλήθεια τήν εκφράζουν μόνο οι εκπαιδευμένοι σ αυτήν, οι ειδικοί, οι επιστήμονες. Οι Οικονομολόγοι την οικονομία, οι φυσικοί τά άστρα, οι θεολόγοι τόν Θεό. Οι ειδικοί, οι αυθεντίες κρίνονται μόνο από αλλους ειδικούς, από άλλες αυθεντίες. Ενα κλειστό σύστημα γνώσεως. Ο καθημερινός άνθρωπος εξόριστος από τόν κόσμο, περιμένει τις αυθεντίες να δώσουν τό νόημα των πραγμάτων. Ναί έτσι είναι τα πράγματα σήμερα.»

Την επόμενη φορά που θα αρρωστήσει ας ρωτήσει τον κουρέα του.


Γιατί, είδε προκοπή ο Χριστόδουλος που ρώτησε τον γιατρό του;

Αυτός ο κόσμος υπάρχει ήδη. Είναι ο κόσμος του Ηρακλείτου και της Αντιγόνης , ο κόσμος της εξέλιξης. Και από πότε Ηράκλειτος και Αντιγόνη ανήκουν στον κόσμο του Θεού;

Αυτό το αφήνουμε ως άσκηση για δυνατούς λύτες...

(Ή έστω όποιους έχουν ανοίξει κάνα βιβλίο στη ζωή τους).

Πάλι τα συμπτώματα στέρησης. Ο κόσμος που ονειρεύεται είναι κόσμος βίας, καταπίεσης και καταστροφής. Ένας κόσμος αρρωστημένος για δούλους εκ’ πεποιθήσεως.

Προς στιγμήν νόμισα ότι περιγράφεις τον σημερινό κόσμο.


Υπό:
Ανώνυμος είπε...
Εγγράφη:
09 Οκτωβρίου, 2007 15:19  

«Γιατί, είδε προκοπή ο Χριστόδουλος που ρώτησε τον γιατρό του;»

Λάθος του Χριστόδουλου. Άφησε τον δεκαπενταύγουστο να πάει χαμένος. Αλλά άμα δεν πιστεύεις στο θαύμα της Παναγίας μας, αυτά παθαίνεις! Νομίζω;


«Ή έστω όποιους έχουν ανοίξει κάνα βιβλίο στη ζωή τους).»

Όχι μόνο να διαβάζει κανείς. Αλλά να διαθέτει και την επιθυμία να συμπεραίνει λογικά. Και να μην ερμηνεύει το προ Χριστού διαβάζοντας βιβλικές ανοησίες.

«Προς στιγμήν νόμισα ότι περιγράφεις τον σημερινό κόσμο.»

Μην ανησυχείς. Από την επίδραση είναι.
Εξάλλου μπορείς να πας σε όποια άλλη εποχή θέλεις και να μας πεις εμπειρίες.
Εντάξει, ξέρω ότι αυτό δεν γίνεται!
Αλλά μπορείς να διαβάσεις βιβλία!


Θέλει να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων σε όλες τις λεπτομέρειες;

Μάλιστα.

Sic, σόρρυ κιόλας, αλλά κάθεσαι κι ασχολείσαι μέ τύπο πού εκφέρει τέτοιες αιθεροβαμονιές;


Είχε εκπομπή Δευτέρα βράδυ και έβγαλε αυτόν τον Ράπτη (συμμαθητής, λέει του Χριστόδουλου και γιατρός) και αντί να ρωτάνε και να ενδιαφέρονται για την υγεία του, είχαν στο νου τους το "περιβάλλον" που αποφάσισε να κάνει μεταμόσχευση ενώ δεν ήταν η καλύτερη λύση. Γενικώς με μία κρυπτο-ικανοποίηση το στυλάκι του Πρετεντέρη βλέπει μπροστά στην επόμενη μέρα και επειδή τρέμει μήπως εμφανιστεί κανένας όμοιος προσπαθούν από σήμερα να απαξιώσουν το όποιο "περιβάλλον" του Χριστόδουλου. Αυτά εν ολίγοις.

Εμείς όμως που είμαστε Χριστιανοί και πιστεύουμε στα θαύματα, δεν πιστεύουμε ότι υπάρχει κάτι "μη ιάσιμο" στον κόσμο και ελπίζουμε πάντα, διότι η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

[ο Ζακύνθου εξαιρείται από αυτήν την κατηγορία, διότι φόρεσε την πλερέζα πριν πεθάνει ο άντρας και ως χήρα ψάχνει ήδη για τον επόμενο - βλέπετε για τον Ζακύνθου το ζήτημα έληξε: "μη ιάσιμο"]


Ανθρωποι που τους βριζουν δημοσιογραφοι και πολιτικοι, μου ειναι συμπαθεις.


Ρε parisbrouzos λεβέντη μου τι χτυπιέσαι;

Δεν βλέπεις εδώ μέσα ότι το 1/3 είναι ηλίθιοι, το άλλο 1/3 είναι φασίστες και το τελευταίο 1/3 ηλίθιοι φασίστες;

Ασχολήσου με κάτι πιο εποικοδομητικό στον χρόνο σου.

Πχ. προσπάθησε να μάθεις ένα γάιδαρο να πετάει. Πιο πολλά συμπεράσματα θα βγάλεις.


βα.αλ έφα: Δεν βλέπεις εδώ μέσα ότι το 1/3 είναι ηλίθιοι, το άλλο 1/3 είναι φασίστες και το τελευταίο 1/3 ηλίθιοι φασίστες;

Εσείς σε ποιά από τις τρείς κατηγορίες ανήκετε, αδελφέ;


Στους ηλίθιους προφανώς μιας και ασχολούμαι με σένα γλυκό μου αγόρι!!!


Γλυκό μου αγόοοοριιιιι
φτωχό παλληκάααριιιιιιιιιιι


Γλυκό μου αγόρι πριν να χωωωωωωωωριστούμεεεεεεεεεεεεεεεεεεε
θυμήσου μόνο και μηηηηηηηηηη ξεχνάαααααααααααααααςςςς

(μουσικόν δδδδδιάλλλλλειμμμμα)


Α, Βά.Αλ. κι εσύ βρίσκεις δίκια, βρίσκεις χαρές καί συγκροτημένο άτομο στό :

Θέλει να ελέγχει τις ζωές των ανθρώπων σε όλες τις λεπτομέρειες

Πάρε περισσότερα ρεπό καλέ μου... Σού χρειάζονται...


Προς βα.αλ:
Δε σε υποχρεώνει κάποιος να γράφεις με το ζόρι σ' αυτό ή στο άλλο το blog!
Αφού, όπως λες, το προϊόν είναι σκάρτο, γιατί επιμένεις να το ξαναγοράζεις;