Τα σύνορα της νέας τάξης
Το σχέδιο Ανανά περιγράφει ένα πολιτικό καθεστώς πού είναι μέν πρωτοφανές, αλλά ΔΕΝ είναι αστική δημοκρατία. Ούτε παραλλαγή της. Αυτό δεν τό αναφέρουν οι διάφοροι ενθουσιασμένοι βαριοπέπονες αναλυτές του φιλικού ενδοτισμού - καί νυν Ανανιστές.
Το 80 = 20 ανατρέπει κάθε αρχή. Οι τρείς ξένοι επίσης. Το πράγμα αυτό πού θα λέγεται Κύπρος είναι τό πρώτο ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ καί η πρόγευσι του μελλοντός μας.
ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΙΔΡΥΕΤΑΙ ΣΤΉΝ ΕΛΛΑΔΑ.
Νομίζω πώς πρέπει να τό βαφτίσουμε. Είναι τό Κράτος Εταιρία, που είπε ο Κώστας. Μπανανία δεν είναι, αν καί έχει αρκετά από τα χαρακτηριστικά της. Κατά τό Μπανανία, προτείνω τό:
Ανανιστάν.
Πού καί πώς: Είναι φανερό ότι η εφαρμογή του σχεδίου Ανάν, αποκαλύπτει τόν εξωτερικό καί συνοριακό χαρακτήρα της Ελλάδος καί της Κύπρου. Τα γραψε ο Κιτσίκης και ο Χάντιγκτον. Τα σχέδια αυτά ή όποιες παραλλαγές τους δεν θα ισχύσουν ποτέ στό εσωτερικό της Αυτοκρατορίας - να αλλάζη ο Πρόεδρος των ΗΠΑ κάθε 9 μήνες - Λευκός, Μαύρος, Ινδιάνος, Μεξικανός κ.α .... εδώ σκάμε στα γέλια.
Τό σχέδιο αυτό, ορίζει τήν χώρα μας ως σύνορο της Αυτοκρατορίας - με κάθε σημασία, πολιτική κυρίως και οικονομική - μία σύγχρονη νόμανςλαντ. Να τό πω περιγραφικά ; Είναι τρείς ομόκεντροι κύκλοι.
Στόν εξωτερικό κύκλο τό χάος καί ο πόλεμος, η επί Γης Κόλασι. Αφγανισταν, Ιράκ, Β. Κορέα, Περσία, ο κόσμος του Ισλάμ, ο τρίτος κόσμος. Εδώ δεν ισχύει καί δεν θα ισχύη κανένας νόμος - προτεκτοράτα, ωμές επεμβάσεις, κράτη φαντάσματα, ραδιενεργή μόλυνσι, εγκάθετες χούντες, καταστροφή.
Ο εσωτερικός δακτύλιος είναι ο κόσμος των συνόρων - η Ελλάς καί η Κύπρος, τα κράτη του πρώην υπαρκτου σοσιαλισμού - κράτη και λαοί μειωμένης εθνικής κυριαρχίας, δορυφορικά σε μεγαλύτερους σχηματισμούς, απόλυτα εξαρτημένα από τό κέντρο πολιτικά καί οικονομικά, με απαγορευμένη εσωτερική ανάπτυξι ώστε να ελέγχονται πλήρως, με διαλυμένες κοινωνίες, ανεργία καί εργασία χωρίς δικαιώματα και με μικρές σφικτές ισχυρές απόλυτα εξαρτώμενες και ελεγχόμενες μεγαλοαστικές τάξεις, λίγους προνομιούχους πού θα μοιράζονται τό ξεροκόμματο της μειωμένης εξουσίας πού θα κατέχουν. Με τηλεοράσεις εκμαυλιστικές και πνευματικό κόσμο αγορασμένο μέχρι τις κάλτσες. Με ελαστικούς νόμους και τρύπια συντάγματα. Και με τήν μόνιμη απειλή της αποβολής στόν εξωτερικό της Αυτοκρατορίας κόσμο, στόν τρίτο κόσμο της απολύτου Φρίκης.
Αυτή είναι η δική μας θέσι, έτσι όπως τήν όρισε τό σχέδιο Ανάν.
Τέλος τό κέντρο, Η ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΙΑ, η ΔΥΣΙ, δηλαδή τα όπλα, κυρίως τα ατομικά όπλα, οι πρώτες ύλες καί η τεχνολογία. Η καρδιά του Κτήνους. Πού αν δεν παύσει να χτυπά, άσπρη μέρα δεν θα δη κανείς.
***
Περί της νομιμοποίησης της εισβολής
α. Είναι απαράδεκτη εντελώς καί πέραν πάσης λογικής, η αναφορά των ευθυνών της Ελλάδος, της ελληνικής δεξιάς. Για τούς εξής λόγους. Πρώτον γιατί όσα καί όποια λάθη, δεν νομιμοποιούν τούς Αττίλες, τήν εισβολή καί τήν κατοχή. Δεύτερον γιατί μόνο αφελείς θα μπορούσαν να παραβλέψουν τήν γεωπολιτική θέσι της Κύπρου. Οι υπεραπλουστευτικές αυτές θεωρήσεις παραβλέπουν τις συντριπτικές συνιστώσες δυνάμεις πού ασκούνται στό νησί οι οποίες οδηγούν καί σε λάθη καί σε παραλείψεις. Τρίτον, γιατί η θεώρησι αυτή, επίσης παραβλέπει τήν επίμονη, διαρκή, κατακτητική πίεσι της Τουρκίας.
β. Τό κίνημα κατά του Μακαρίου, δεν νομιμοποιεί τήν τουρκική εισβολή καί κατοχή. Η Κύπρος είναι ένα ελληνικό νησί, κατοικημένο από Ελληνες, όπως μαρτυρά η τρείς φορές χιλιόχρονη ιστορία της. Οι Τούρκοι ήσαν πάντα κατακτητές, ξένοι, άσχετοι με τήν ιστορία, τόν πολιτισμό - με τα θαμμένα μάρμαρα, τους ναούς, τα λόγια καί τίς σκέψεις, απλώς επιβάτες στήν μέση της χρονικής σπείρας. Αυτό τό γεγονός, δηλαδή η Ελληνική μαρτυρία των εγκάτων της Κυπριακής γης, των υπεργείων καί των ουρανίων ορόφων είναι ένα γεγονός πού δημιουργεί τήν νομιμότητα της ιστορίας καί τό απαράγραπτο δίκαιο του πολιτισμού τα οποία κανείς δεν μπορεί, ότι κι αν κάνει, να διαγράψη. Τα υπόλοιπα, συμφωνίες, υπογραφές, σχέδια καί λάθη, δεν είναι παρά ασήμαντες λεπτομέρεις. Αν θέλετε να τα καταστήσετε αυτά κυρίαρχα και αποφασιστικά - έναντι των πηγών του δικαίου καί της νομιμότητος - τότε στήν πραγματικότητα χαρίζετε τόν νόμο στόν πόλεμο. Ο πόλεμος δεν είναι παρά μία άλλη «συμφωνία», μία άλλη, βίαιη «συνθήκη».
γ. Η αγάπη καί η κίνησι προς την ειρήνη καί τήν συννενόησι - πού όλοι ευχόμεθα μετά προσευχής - επιβάλλει το νωχελικό, αργό άπλωμα των λαών στίς αρχαίες, πατρογονικές, αιώνιες εστίες του. Τήν σταδιακή επαναφορά των ανθρώπων στήν γη που τους γέννησε, στήν γη πού διαμόρφωσε τό πρόσωπό τους. Τα πεύκα φυτρώνουν στραβά στήν αμμο - μένουν πάντα αδύνατα καί ραχιτικά - ονειρεύονται μονίμως τήν πλαγιά απ όπου κύλησαν. Προς αυτήν κινούνται μυστικά οι υπόγειες ρίζες τους. Ομοια ενεργεί αυτή η αρχή της ζωής επί των ανθρώπων καί των λαών - οι μυστικές μας ρίζες στήν Κύπρο καί τήν Ιωνία.
δ. Εχει καί η Ιστορία την «οικολογία» της.
***
Οι Τουρκοκύπριοι
Πολλοί, όχι μόνο νεοταξικοί σαλτιμπάγκοι της ελληνοτουρκικής φιλίας, αλλά καί ελεύθεροι καί αθώοι καί πνευματικοί, χρησιμοποιούν ένα φάντασμα, μία λέξι δίχως περιεχόμενο.
« Τουρκοκύπριοι »
Το έχετε σκεφθεί ; Υπάρχουν καί ποιοί είναι αυτοί οι «καημένοι οι Τουρκοκύπριοι»;
Η ιστορία με δύο λόγια. Οι Τούρκοι κατακτούν τό νησί στό τέλος του 16ου αιώνα, κοντά 150 χρόνια μετά τήν πτώση της Κων/λεως. Τριακόσια χρόνια αργότερα, δωρίζουν τήν Κύπρο στούς Αγγλους.
Πληθυσμός. Οταν ήρθαν οι Τούρκοι - 1600μ.Χ - ο πληθυσμός της Κύπρου ήταν περίπου 150.000 Ελληνες. Αλλοι δεν ήσαν εκεί - παρά μικρές ασήμαντες κοινότητες πού δεν αναφέρονται κάν. Οι πηγές είναι τουρκικές. Τόν καιρό της Ελληνικής Επαναστάσεως, πάλι τουρκικές πηγές, αναφέρουν 100 - 150.000 Ελληνες καί 20-30 χιλιάδες Τούρκους.
Η Κύπρος είναι νησί των Ελλήνων - με σταθερή, προαιώνια, αδιάκοπη παρουσία - λαμπρή καί καρποφόρα. Πολύ πριν από τόν Ομηρο μέχρι σήμερα. Οι Τούρκοι ήσαν οι κατακτητές, όπως οι Σταυροφόροι πρίν απ αυτούς, [ο γελοίος Ριχάρδος ο Λεοντόκαρδος,] καί οι Ενετοί καί οι Βενετσιάνοι.
Οι κατακτητές μιάς χώρας, δεν αλλάζουν εθνική συνείδησι, δεν απεκδύονται τήν δική τους εξουσιαστική γιά να προσλάβουν την συνείδησι του έθνους των σκλάβων ! Οι Τούρκοι της Πελοποννήσου, της Στερεάς, της Ηπείρου, ήσαν «Τουρκέλληνες»; Μετά από 400 χρόνια παραμονής σ αυτόν τόν τόπο ήσαν καί παρέμειναν Τούρκοι. Πώς λοιπόν, καί κατά ποία έννοια, οι Τούρκοι της Κύπρου, είναι καί ονομάζονται «Τουρκοκύπριοι» ; Ησαν οι Τούρκοι, καί ήσαν οι κατακτητές.
Δυστυχώς, η Ελληνική χώρα της Κύπρου, δεν ακολούθησε τήν μοίρα της υπολοίπου Ελλάδος. Παρέμεινε υπό Τουρκικό ζυγό τόν οποίον ακολούθησε ο Αγγλικός - μετά τόν Ρωσσοτουρκικό Πόλεμο. Η Ελλας της Κύπρου υπό διπλό ζυγό. Εκτοτε.
Τουρκοκύπριος σημαίνει άνθρωπος με Κυπριακή εθνική συνείδησι καί τουρκική καταγωγή. Ενα φάντασμα, μία ανύπαρκτη οντότης. Τήν Κύπρο κατοικούν Ελληνες καί Τούρκοι. Ούτε Τουρκοκύπριοι, ούτε Ελληνοκύπριοι. Ούτε κάν Κύπριοι - αν η τελευταία λέξι θέλει να μαρτυρήση εθνότητα. Εθνος Κυπριακό δεν υπήρξε ποτέ στήν ιστορία, ούτε υπάρχει τώρα. Χετταίοι υπάρχουν, Αιγύπτιοι και Ινδιάνοι, αλλά όχι Κύπριοι. Κύπριος σημαίνει μόνο αυτό :ο Ελλην κάτοικος της Κύπρου πού ναι νησί καί στόν αφρό των κυμάτων της γεννήθηκε τό πανάρχαιο καί αιώνιο πρότυπο της Ωραιότητος.
Χρησιμοποιούν λοιπόν έναν πλαστό όρο, «Τουρκοκύπριοι», γιά να τούς αποδώσουν εθνικά δικαιώματα πού δεν έχουν. Το μαρτυράνε οι πέτρες, τα ντουβάρια, τα χώματα κι οι ουρανοί, τα πουλιά και τα σύννεφα - τ αγάλματα και τα ξωκκλήσια, τα σπίτια, καί τά άνθη. Τόσες χιλιετίες εκεί, αιώνια Ελληνική παρουσία, μα δεν καταλαβαίνετε επιτέλους πώς σιγά κι αργά, με τό αργό πέρασμα του χρόνου, συγκενεύουμε με τόν κόσμο μας, πώς παύουμε να μαστε ξένοι καί γυμνοί, πώς τα πράγματα μας μαθαίνουν και τα μαθαίνουμε - μαθαίνουν να λένε τ όνομά μας - ο κόσμος της Κύπρου είναι γενετικά μεταλλαγμένος Ελληνικός - κι αυτό δεν αλλάζει.
Εχει και η αιωνιότης τα δικαιώματά της.
***
Υπερ του σχεδίου
Να σας ρωτήσω κάτι, γιατί από δω το πιάνω από κει το φέρνω αλλά ικανοποιητική απάντησι δέν βρίσκω - με ενδιαφέρει πολύ να βρω μία.Γιατί κάποιος να υποστηρίζη το σχέδιο Ανάν; Ας πούμε αριστερός ή αριστεροειδής.
Ρωτάω, γιατί αν διαβάσετε τα άρθρα και τους λόγους των ανανικών, θα διαπιστώσετε το εξής απίθανο. Ολοι - Ηρακλείδης, Μπίστης, Σαββίδης κ.α - επικαλούνται τον φόβο της διχοτομήσεως. Χρησιμοποιούν επιχειρήματα που έχουν μία εθνική χροιά, απαλή και ξεθωριασμένη βέβαια, πάντως εθνικής αποχρώσεως - την οποία έχουν μαστιγώσει αλύπητα στο παρελθόν. Στα περισσότερα των άρθρων αυτών - θα δείτε ταυτογχρόνως και τις δύο στάσεις στό ίδιο κείμενο - όχι στην διχοτόμησι για λόγους εθνικούς, σχέσεων με την τουρκία κλπ και ναι στον ανάν για λόγους αντιεθνικιστικούς. Είναι ελαφρώς ζαλιστικές οι διανοητικές αυτές κατασκευές - του τάχα για όποιον γνωρίζει αρβανίτικα - και δεν με πείθουν. Φοβάται ο Ηρακλείδης μη χάσουμε την μισή Κύπρο, γι αυτό εργάζεται νυχθημερόν 10 χρόνια τώρα υπέρ της νεοταξικής λύσεως; Νοιάζεται για την ενότητα του κυπριακού λαού ο Μπίστης; Δεν το πιστεύω.
Δύο λόγοι μένουν. Πληρώνονται - που είναι η εύκολη απάντησι και δεν την θεωρώ ικανοποιητική - ή έχουν στο νου τους κάτι άλλο - το οποίο ποτέ κανείς τους δεν έχει εξηγήσει ικανοποιητικά - ή και καθόλου. Ομως τι;
***
ΑΚΕΛ
Οπως μόλις ανακοινώθηκε, μεγάλη κινητικότητα καθώς ανέλαβε τις επαφές με "τον ξένο παράγοντα" απευθείας η ηγεσία του Ακέλ, λέγε με Χριστόφια. Ο Χριστόφιας ζητά την εγγύησι του συμβουλίου ασφαλείας σχετικά με την ασφάλεια της Κύπρου και αν πάρη την απόφασι θα κάνουν ΝΕΑ ΕΚΤΑΚΤΗ παγκύπρια συνδιάσκεψι για να αποφασίσουν το ΝΑΙ!
Με άλλα λόγια το ΑΚΕΛ τα ξαναξεβρακώνεται.
Δημοσ ερτ2: θα προλάβετε;
ακελ: όλα μπορούν να γίνουν.
Αυτό με την ασφάλεια λέει το εξής απλό. Οι Τούρκοι θα έχουν 40.000 στρατιώτες στο νησί και θα λένε πως έχουν 900. Ποιός θα τους μετράει; Θα τους μετράη ο ΟΗΕ - αυτή είναι η εγγύησι που δήθεν ζητά το ακέλ.
Μαύρα κοράκια με νύχια γαμψά το ακέλ.
οι πρώην εβρωκουμμουνιστές έχουν μεταλλαχθεί στόν πιστότερο φίλο της νέας τάξις. Από την Κύπρο μέχρι την Σουηδία.
Αλλά κανείς δεν έφτασε στο μέγεθος της προδοσίας του ακέλ, να γράφη την επιθυμία ενός ολόκληρου λαού στα ευνουχισμένα αχαμνά του και να τον παραδίδη στα δόντια του σκύλου. Δεν τους ενδιαφέρει άλλο τίποτα από το πως θα βρουν τρόπο να εξαπατήσουν νά νοθεύσουν και να καταργήσουν την απόφασι της Κύπρου.
Αϊ σιχτίρ οι προδότες.
***
Χριστόφιας και Μητσοτάκης
Διπρόσωπες, προδοτικές ηγεσίες. Αυτός ο Χριστόφιας που κάθεται και το συζητάει το πράγμα. Του φοράνε στον κώλο ξένους δικαστές να ορίζουν τις τύχες ενός πρωτοφανούς προτεκτοράτου, που δεν διαθέτει ούτε καν αυτές τις στοιχειώδεις αστικές ελευθερίες, και το ζυγίζει το θέμα, το συζητά. Ξέρει ότι το παράδειγμα της Κύπρου θα θάψη και την Παλαιστίνη, και βρήκε ώρα να πη αυτές τις ηλιθιότητες που θα διαβάσετε παρακάτω. Προδότες άλλη μιά φορά.
Στις 14 Απριλίου θα τοποθετηθεί και το ΑΚΕΛ σε παγκύπριο συνέδριό του. Ο γγ του ΑΚΕΛ Δημήτρης Χριστόφιας δήλωσε ότι το πέμπτο σχέδιο Ανάν θεραπεύει κάποιες πληγές, θα πρέπει όμως να προσμετρηθεί εάν ανοίγει άλλες, μελετώντας και τα υπέρ και τα κατά. Επίσης, τόνισε ότι θα πρέπει η προσοχή όλων να επικεντρωθεί στο εάν η λύση μπορεί να λειτουργήσει και να εξυπηρετήσει το λαό της Κύπρου. Ο κ. Χριστόφιας είπε επίσης ότι «θα πρέπει να εξετασθεί κατά πόσον ο λαός της Κύπρου θα μπορεί σε κοινό, ταξικό και όχι εθνικό, επίπεδο να δοκιμάσει να ζήσει μαζί».
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο γγ του ΑΚΕΛ ανέφερε ότι κανένας εκτός Κύπρου δεν θα πρέπει να προσπαθήσει να επηρεάσει τη θέληση του Κυπριακού λαού κατά τα δημοψηφίσματα. Ο κ. Χριστόφιας απέκλεισε ακόμη και την παρέμβαση των πολιτικών κομμάτων της Ελλάδας. Εκτιμούμε, είπε, πάρα πολύ την βοήθεια της Ελλάδας, αλλά δεν θα πρέπει να υπάρξει καμιά παρέμβαση.
"Να σκεφτούμε τά παιδιά είπε o Μητσοτάκης". Προφανώς εννοεί τα δικά του παιδιά.
Ο Χριστόφιας είναι χειρότερος από τον Μητσοτάκη. Ο Μητσοτάκης είναι ο κλασικός, γνωστός Εφιάλτης, κατοικεί σε αυτήν την γη αιώνες.
Ο Χριστόφιας είναι το ρετάλι, ο αποβλακωμένος του μαρξισμού. Τον βάζουνε με το ζόρι να ψηφίση τα τρελλά σχέδια του ιμπεριαλισμού, κι αυτός λέει ότι δεν θέλει επεμβάσεις από την Ελλάδα ! και δεν δέχεται πιέσεις για να αποφασίση ελεύθερα!!!! Εφιάλτης αλλά ηλίθιος, νέο φρούτο.
***
Κωστάκης
Ο Κωστάκης δεν αντέδρασε, λένε. Μεταξύ αυτών που λένε και πολλοί φίλοι μου - κατά τά άλλα ξυράφια. Αν υποτιμάς το μέγεθος των συμφερόντων, την θέσι της Κύπρου στους γεωπολιτικούς σχεδιασμούς των αμερικανών, αυτά λές. Σε αφήνουν να μήν αντιδράσης; Είσαι ελεύθερος να μήν αντιδράσης; Αυτά τα παραμύθια πουλάμε στόν κόσμο; - ότι ο πρωθυπουργός της Ελλάδος αποφασίζει ελευθέρως;
Δύο ισχυρά όπλα της δυτικής προπαγάνδας. Η απαγόρευσι των στοιχείων που μαρτυράνε την απόλυτη και ολοκληρωτική εξάρτησι της χώρας μας - χαρακτηριστική η κριτική που ασκούν στον Καραμανλή. Χαρακτηριστική επίσης και η καταγγελία της κακής δήθεν συνήθειας των Έλλήνων να τα ρίχνουν όλα στούς ξένους. Εμείς λένε οι προπαγανδιστές φταίμε, όχι οι ξένοι - και με τέτοιες λογικές αποσιωπούν εντελώς τον θανάσιμο ρόλο των Αμερικανών στο χουντικό πραξικόπημα της Κύπρου.
Το δεύτερο όπλο είναι η συστηματική καλλιέργεια ηττοπάθειας. Να ψηφίσουμε ναί λένε τα σαΐνια του πασόκ και του συνασπισμού - προεξάρχοντος του Βενιζέλου - να ψηφίσουμε ναι γιατί ηττηθήκαμε στην Κύπρο. Μην ζητάτε ελευθερία και δικαιοσύνη, σκύψτε το κεφάλι, ξεβρακωθείτε, είστε οι ηττημένοι.
Ενας στρατηγός του Σαρών: "πρέπει να καταστρέψουμε κάθε ελπίδα των Παλαιστινίων, να καταλάβουν μέχρι την τελευταία κρυψώνα της καρδιάς τους ότι είναι ηττημένοι". Ηταν την περασμένη Κυριακή στο περιοδικό της Καθημερινής. Με τα ίδια περίπου λόγια το επανέλαβε προχθές ο Σαρών. Και το διατυμπανίζουν με κάθε ευκαιρία οι εγχώριες σκουλικαντέρες. Είσαι ηττημένος, σκύψε το κεφάλι, προσκύνα.
Ο Γιανναράς στο σημερινό κατάπτυστο γιά άλλη μιά φορά άρθρο του - αίτησι εργασίας - επαναλαμβάνει αυτήν την εχθρική προπαγάνδα - ο Καραμανλής δεν έκανε τίποτα. Δεν φτάνει που δεν καταλαβαίνει ακριβώς το μέγεθος και την ποιότητα των πιέσεων που ασκούνται - δεν καταλαβαίνει ακριβώς και τον κόσμο στον οποίο ζει. Αν έλεγε ένα βροντερό ΟΧΙ ο Καραμανλής, θα μπορούσε να γίνη ένας αληθινός Ευρωπαίος ηγέτης, γράφει. Οι Ευρωπαίοι ηγέτες πού αντιστέκονται στην αμερικανική λαίλαπα, αυτός είναι ο κόσμος του Γιανναρά.
Είναι εντελώς φανερό ότι το σχέδιο Αννάν έχει και την ευρωπαϊκή σφραγίδα, η Αγγλία είναι χώρα της Ευρώπης, το σχέδιο προ/οικονομεί τις σχέσεις της Τουρκίας με την Ευρώπη, δημιουργεί ευρωπαϊκό δεδικασμένο δημιουργίας ζωνών όπου δεν ισχύουν πλήρως όσα ισχύουν στις χώρες ηγεμώνες της κεντρικής ευρώπης - με κατάργησι των βασικότερων ατομικών και οικονομικών ελευθεριών. Είναι εντελώς φανερό ότι το σχέδιο Αννάν υιοθετεί εσωτερικά ευρωπαϊκά σύνορα - υψώνει ντουβάρια και μάντρες: θα τους χρησιμεύσουν μία ημέρα. Είναι εντελώς φανερό, είναι κραυγαλέο και πρωτοφανές, αλλά ο Γιανναράς κι άλλοι χίλιοι σαν κι αυτόν, δεν έχουν πάρει μυρωδιά. Οταν δεν κάνουν προπαγάνδα.
Σήμερα, τόσο ο Παπαδόπουλος, όσο και ο Μολυβιάτης στην συνέντευξί του στην Καθημερινή, ομολογούν την προαποφασισμένη κοινή τακτική. Ο Μολυβιάτης μάλιστα είναι φανερά υπέρ του ΟΧΙ. Και κάτι περισσότερο - που έχει σημασία. Στήν ερώτησι αν οι μελλοντικές συζητήσεις θα γίνουν επί της βάσεως του σχεδίου Αννάν, ο Μολυβιάτης δηλώνει καθαρά ότι στην ουσία το σχέδιο ως σχέδιο Αννάν πάει περίπατο.
Σας θυμίζω την θέσι του Χριστόφια όπως την παρουσίασε στο συνέδριο. Εμείς, είπε, δεν θέλουμε ένα βροντερό όχι γιατί έτσι μπορεί ακόμα και να κινδυνεύση στο μέλλον το σχέδιο Αννάν ως βάσι της συμφωνίας !!!!! Το βροντερό ΟΧΙ θέτει σε αχρηστία το σχέδιο Αννάν κι έφριξε με την προοπτική ο Χριστόφιας ! Βάλτε λοιπόν την δήλωσί του δίπλα στην δήλωσι του δεξιού Μολυβιάτη.
Και τέλος, για να χω και καλό λογαριασμό. Η ελληνική δεξιά είναι αυτή που είναι, δεν περιμένω, ούτε ελπίζω τίποτα απ αυτήν. Αν γραφω για την Καραμανλική τακτική - καταφέραμε σχεδόν να τετραγωνίσουμε τον κύκλο λέει ο Μολυβιάτης - είναι όχι για να δείξω την εθνικά περήφανη ανεξάρτητη πολιτική της, αλλά τον βαθμό της εξαρτήσεως, τόν πάτο στον οποίον μας έσυρε το σημιτικό και γεωργακικό πασόκ. Μπροστά τους, ακόμα κι ο Κωστάκης φαντάζει δίδυμος Φιντέλ.
***
Δυτικές εξηγήσεις
Ο Μπαμπινιώτης κάλεσε τόν Τσόμσκυ να μας πη τήν γνώμη του γιά το δημοψήφισμα της Κύπρου - ΝΑΙ είπε, με έναν ιδιαίτερα βαρβαρικό τρόπο.
Αν πείτε ΟΧΙ πρέπει - είπε ο Τσόμσκυ - να προτείνετε ένα καλύτερο σχέδιο! Λες και διαλέγουμε από κατάλογο εστιατορίου! Λες και τα σχέδια είναι προϊόντα φαντασίας και σκέψεως και αν είχαμε σχεδιαστική εφευρετικότητα - θα προτείναμε ένα καλύτερο σχέδιο και οι αγγλοαμερικανοί θα μας έλεγαν μπράβο! Η στάσι του απαράδεκτη.
Οι πλούσιοι ξενοδόχοι του Νότου φταίνε για τό ΟΧΙ είπε ο Φερχόϊγκεν. Γιατί ο Βορράς είναι χάλια αλλά ελκυστικότερος. Αυτό είναι η εξήγηση του ανθρώπου. Βλάκας δέν είναι. Αντίθετα είναι μορφωμένος, καλλιεργημένος και έξυπνος. Ούτε φυσικά ο Νόαμ είναι χαζός - ακριβώς το αντίθετο. Η δύσι είναι γεμάτη ανθρώπους σαν κι αυτούς. Με εξαιρετικές ικανότητες, προσοχής, οργάνωσις, εκτέλεσις ιδεών και πράξεων. Τότε γιατί λένε τόσο μεγάλες βλακείες ;
Ο Φερχόϊγκεν συνεχίζει: να ψηφίσουν ΟΧΙ οι Ελληνες είναι σα να ψήφιζαν ΟΧΙ οι Γερμανοί στήν επανένωση της Γερμανίας. Ξέρει ασφαλώς ότι στην περίπτωσι της Γερμανίας ενώθηκε ένας και ο ίδιος λαός, που τον κρατούσαν χωρισμένο δύο διαφορετικά πολιτικά συστήματα. Και μάλιστα έπρεπε να προηγηθή η κατάρρευσι του ενός από αυτά γιά να έλθη η ένωσι. Και πάλι, αν οι Γερμανοί της πρώην Α. Γερμανίας αποκτούσαν τα δικαιώματα που δίνει το σχέδιο Αννάν στούς Τουρκοκυπρίους (αλλά και στους Τούρκους, στην Ρωσσία ας πούμε στην περίπτωσι της Α. Γερμανίας), θα έλεγε τό ίδιο ;
Βλάκες δεν είναι. Είναι κάτι απείρως χειρότερο - είναι δυτικοί. Ενα ολόκληρο κομμάτι της πραγματικότητος, ολοφάνερο στόν υπόλοιπο κόσμο, τούς λείπει. Δεν βλέπουν, δεν ακούνε και δεν΄ καταλαβαίνουν παρά μόνο αυτά που τα χοντρά γυαλιά της δύναμης, της αλαζονείας, της τεχνολογίας, της ιστορίας τους - τούς επιτρέπουν να δουν και να ακούσουν. Τους έζησα από κοντά και ξέρω. Και αυτό που δεν καταλαβαίνουν, συνιστά την βαρβαρότητα της δύσις και τον κίνδυνο της ανθρωπότητος.
Α. Φαρμάκης
23 σχόλια:
Τό σχέδιο αυτό, ορίζει τήν χώρα μας ως σύνορο της Αυτοκρατορίας
Πραγματικά ρε φίλε, το πρόβλημα των ομοϊδεατών σου είναι η μεγάλη ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους.
[Τό κίνημα κατά του Μακαρίου, δεν νομιμοποιεί τήν τουρκική εισβολή καί κατοχή. Η Κύπρος είναι ένα ελληνικό νησί, κατοικημένο από Ελληνες, όπως μαρτυρά η τρείς φορές χιλιόχρονη ιστορία της. Οι Τούρκοι ήσαν πάντα κατακτητές, ξένοι, άσχετοι με τήν ιστορία, τόν πολιτισμό - με τα θαμμένα μάρμαρα, τους ναούς, τα λόγια καί τίς σκέψεις, απλώς επιβάτες στήν μέση της χρονικής σπείρας. Αυτό τό γεγονός, δηλαδή η Ελληνική μαρτυρία των εγκάτων της Κυπριακής γης, των υπεργείων καί των ουρανίων ορόφων είναι ένα γεγονός πού δημιουργεί τήν νομιμότητα της ιστορίας καί τό απαράγραπτο δίκαιο του πολιτισμού τα οποία κανείς δεν μπορεί, ότι κι αν κάνει, να διαγράψη.]
Λίγο ακόμα και θα μας έλεγες ότι τα βοτσαλάκια στις παραλίες της Κερύνειας ξέρουν να απαγγέλλουν τον εθνικό ύμνο.
Tero
[Βλάκες δεν είναι. Είναι κάτι απείρως χειρότερο - είναι δυτικοί.]
Ανατρίχιασα...
Κάτσε να δεις πως το είχε πει ο αρχιδεπίσκοπος... α, ναι!
«Αν ο λόγος ο πειστικός δεν αποφέρει καρπούς, τότε η Εκκλησία θα προχωρήσει σε δυναμική αντιπαράθεση, θα καταφύγει στο λαό μας. Και είμαι βέβαιος ότι η ψυχή του λαού χτυπά Ορθόδοξα και Ανατολικά.»
Ε, αυτό ακριβώς μου θύμησες.
Διότι μόνο βυζαντινολάγνοι και σταλινιστές (απαρχαιωμένα μοντέλα αμφότεροι) έχουν κόμπλεξ με τη Δύση σαν οντότητα.
Σαν δεν ντρέπεστε!
Tero
Και μιας και μας ενθαρρύνεις να γράψουμε το μακρύ και το κοντό μας, άρπα κι ένα κοντό:
Πολύ απογοητεύτηκα που το post δεν ήταν γραμμένο στο... πὄλὔτὅνἵκὂ. Θα του ταίριαζε τρελά, λέμε! :-p
(Pity)
Tero
Η Ελλάδα πάντα ζημιωμένη βγήκε από τους δήθεν πατριώτες. Κάποτε είχε τα παράλια της Μικράς Ασίας, θέλανε την κόκκινη μηλιά. Ήταν ελληνικά χώματα, το έλεγε η ιστορία. Λες και έχουμε στόχο να ξανασυστήσουμε την Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ή έστω πως μπορούμε.
Γράφει ο φίλος Φαρμάκης ένα κατεβατό , ξεχνώντας πως η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Όλα άσπρα ή μαύρα, ή ήρωες θα είναι οι πολιτικοί ή προδότες.
Έστω , να υιοθετήσουμε τα λεγόμενά του. Να κάνουμε απόβαση στην Κύπρο, να την καταλάβουμε , να εκτοπίσουμε όσους τούρκους (δεν τους λέω τουρκοκύπριους ,εντάξει) υπάρχουν στο νησί. Ας πάρει το όπλο και από πίσω και μεις.
Φυσικά το σχέδιο Ανάν το απορίπτω. Μεγάλη μαγκιά το Όχι των κυπρίων. Κέρδισαν μια διπλωματική μάχη σε πείσμα όσων προσπαθούσαν να τους πείσουν πως έτσι και πουν όχι θα καταστραφούν, και πως δε θα ακολουθήσει δεύτερο σχέδιο. Τώρα είναι από πάνω. Και ας χάσαμε στον πόλεμο το μισό νησί.
Αλλά όταν έχεις χάσει σε ένα πόλεμο , δύο λύσεις έχεις. Ή ξανακάνεις πόλεμο με προοπτική να τον κερδίσεις ή προσπαθείς να βγεις κερδισμένος στο διπλωματικό τραπέζι. Και στους διπλωματικούς ελιγμούς, δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Διαλέξτε.
BFO μπορείς να γράψεις δυο λόγια για τον συγγραφέα αυτού του κειμένου;
Ως Βυζαντινολάγνος, Σταλινικός, αναρχοφασιστοεθνίκι, με μεγάλη ιδέα στον εαυτό μου, να ντραπώ αν σας ευχαριστεί!
Οι Αυνανιστές που "χέζουν πατό-κορφα" την διεθνή νομιμότητα (τον ΟΗΕ καλέ) και τα μύρια όσα ψηφίσματά του για το Κυπριακό, να ντραπούν κι' αυτοί λιγάκι;
Έτσι για το καλό!
ΥΓ. Το τελευταίο "στυλάκι" είναι:
οι καυμένοι Τουρκοκύπριοι (έποικοι ποτέ! να εξηγούμαστε) που με το ΟΧΙ συνεχίζουν να ζουν στην εξαθλίωση, ενώ οι πλούσιοι Κύπριοι απολαμβάνουν όλα τα καλά...
Πως πονωωώ...
Ο Γιανναράς στο σημερινό κατάπτυστο γιά άλλη μιά φορά άρθρο του - αίτησι εργασίας - επαναλαμβάνει αυτήν την εχθρική προπαγάνδα - ο Καραμανλής δεν έκανε τίποτα.
Μου κάνει εντύπωση πως διέλαθε της προσοχής των κριτικών του Φ. αυτή η φράση.
Δεν διέλαθε..
;-)
Νύφε, τι ευαγγελίζεσαι; το λόγο ενός γνωστού θρησκευόμενου και εθνιστή; Που έφτιαχνε και ρουχα και παπουτσια μονος του, ο ...γραφικός; Που τολμούσε να στρέφεται κατά του ...ορθολογισμού, δηλαδή κατά του νέου Θεού, όπως φαίνεται;
Η νέα βαρβαρότητα και η αχλύ των βεβαιοτήτων της. Είναι τόσο εμφανές ότι έχει πήλινα πόδια - κατασκευάζει νέες θεότητες και δεν μπορεί καν να το δει. Της αρκεί που τις βαφτίζει με βαρύγδουπα ονόματα. Ψαχνει αλάθητα και δεν καταλαβαίνει καν ότι απο κει ξεκινάει ο φασισμός...
Ας ξεκαθαρίσουμε γιατί πράγμα συζητούμε. Για την εξωτερική πολιτική, για το τι μπορεί να επιτευχθεί υπό συγκεκριμένες συνθήκες, ή για το τι είναι δίκαιο , σωστό , ανθρωπιστικό κλπ. Αν πιστεύει κάποιος πως ταυτίζονται, ας μας πει και πως θα το επιβάλλουμε.
Αν πάλι κάποιος πιστεύει πως σε κάποια εποχή της ανθρώπινης ιστορίας εφαρμοζόταν κάποιο διεθνές δίκαιο ας μας πει πότε ήταν αυτή η χρυσή εποχή.
Επειδή ακριβώς "το δίκιο" είναι ζητούμενο, πριν ασχοληθούμε πώς θα το επιβάλλουμε, πρέπει να αναρωτηθούμε πώς και αν το διεκδικούμε ή απλά "στηνόμαστε" και περιμένουμε "Κύριος οίδε τι"...
«Ἐὰν μὲν ἄνδρες ὦσιν, οὔκ ἀπορήσουσι συμμάχων [=δὲν θὰ τοὺς λείψουν οἱ σύμμαχοι]· ἐὰν δὲ ἀνδράποδα, κυρίων.» (Κριτόλαος)
Χαρακτηριστικὸ τῶν ἐνδοτικῶν εἶναι ὅτι, κάθε φορὰ πού, λόγῳ τοῦ ἐνδοτισμοῦ μας, τρῶμε φτύσιμο, κλαίγονται καὶ ἀπὸ πάνω ὅτι φταῖνε οἱ «ἐθνικιστές», οἱ ὁποῖοι δὲν μᾶς ἄφησαν νὰ ὑποχωρήσουμε ἀκόμα περισσότερο! Ἐπιβάλλεται, ἐπὶ παραδείγματι ἐμπάργκο στὰ Σκόπια. Οἱ ἐνδοτικοὶ θὰ τὸ ὑπονομεύσουν, λόγῳ καὶ ἔργῳ, ἀκόμη καὶ μὲ λαθρεμπόριο. Μετά, θα φωνάζουν ὅτι δὲν εἶχε σημαντικὸ ἀποτέλεσμα. (Πού, μεγαλύτερο εἶχε, πάντως, ἀπὸ ὁτιδήποτε ἄλλο.) (Περιέργως, ὅταν οἱ σκοπιανοὶ ἀπορρίπτουν προτάσεις, δὲν «ἀπομονώνονται», ἀλλὰ κερδίζουν καλύτερες προτάσεις.)
Χαρακτηριστικό ἐπίσης εἶναι ὅτι ὅλοι οἱ λαοί ποὺ συνορεύουν μὲ τὴν Ἑλλάδα, ἀκόμη καὶ ξυπόλητοι ἀλβανοσκοπιανοί, προβάλλουν διεκδικήσεις. (Κατὰ τὴν πρόσφατη ἐπίσκεψη Παπούλια στὴν, φίλη πάντως, Λιβύη, ἐτέθη θέμα... Γαύδου!) (Αὐτὸ δὲν εἶναι κατ᾿ άρχὴν κακό· κάθε γείτονες, καὶ οἱ πλέον πολιτισμένοι φίλοι καὶ σύμμαχοι, ἔχουν διαφορές.) Ἐπὶ τῆς Ἑλλάδος, βεβαίως, δὲν ἔχουν ἁπλῶς διεκδικήσεις, ἀλλὰ ξεκάθαρες ἀπαιτήσεις ἀναθεωρήσεως καὶ ἀνατροπῆς τοῦ διεθνοῦς status quo. Φυσικά, ὅταν κάποιο γειτονικὸ τῆς Ἑλλάδος κράτος εἶναι «ἄτακτο παιδί», ἐμεῖς τρέμουμε ὅτι ὁ θεῖος θὰ τοῦ δώσει μποναμὰ εἱς βάρος μας γιὰ νὰ τὸ καθησυχάσει. Ἑὰν ὅμως ἐμεῖς ἀτακτήσουμε, φοβόμαστε ὅτι θὰ μᾶς κάνει ντὰ ἡ Μίστρες Κόντυ. Ἀκόμη καὶ τὰ γεωπολιτικὰ μειονεκτήματα τῶν ἀντιπάλων μας, ἐμεῖς τὰ βλέπουμε ὡς μειονεκτήματα δικά μας («θὰ ἀνταμοιφθεῖ ἡ τουρκία στὸ Αἰγαῖο, γιά... ἐξισορρόπηση τῶν προβλημάτων της μὲ τοὺς Κούρδους (καὶ τὴν ὑποστήριξη τοῦ κουρδικοῦ Ἰράκ, ἀπὸ ΗΠΑ-Ἰσραήλ).) Δίχως ἀμφιβολία, καὶ μὲ τὸ Λουξεμβοῦργο ἐὰν συνορεύαμε, θὰ κινδυνεύαμε νὰ μᾶς φάει κανὰ νησί.
Τὸ μέγιστο ἐπίτευγμα, ὅμως, τῆς στρατηγικῆς τῶν ἐνδοτικῶν, εἶναι ἡ «προσέγγυση Ε.Ε.-τουρκίας». Διότι δὲν μένουμε στὴν γενικὴ ἀρχὴ τῆς μὴ ἀντιδράσεως, ἡ ὁποῖα μπορεῖ εὐκαιριακῶς νὰ μᾶς ἐξυπηρετοῦσε, ἀλλὰ ποντάρουμε τὰ πάντα ἐκεῖ. Σὲ λίγο, οἱ τοῦρκοι θὰ ἀδιαφοροῦν γιὰ τὴν Ε.Ε. καὶ ἐμεῖς θὰ τοὺς παρακαλοῦμε νὰ μποῦν μὲ τό ζόρι. Ἀφοῦ, ἐκεῖ ποὺ λέγαμε ὅτι τὸ εὐρωπαϊκὸ στάτους κβὸ θὰ ἐξαναγκάσει τὴν τουρκία νὰ κάνει παραχωρήσεις, φτάσαμε νὰ ζητοῦν οἱ ἐνδοτικοὶ νὰ κάνουμε ἐμεῖς παραχωρήσεις, γιὰ νὰ μήν... ψυχρανθεῖ ἡ τουρκία καὶ παρεμποδίζεται ἡ ἐνταξιακή της πορεία. Διαβολικόν!
Δὲν ὑπάρχει κανένα μεταφυσικὸ «διεθνὲς δίκαιο», τὸ ὁποῖο ἀποκαθιστᾶ τὴν θεία δικαιοσύνη. Τὸ διεθνὲς δίκαιο ἀποκαθιστᾶ ἰσορροπία. Ἑὰν ὑπάρχει π.χ. «γκρίζα ζώνη», τὴν κόβει μισή-μισὴ καὶ τὸ πρόβλημα λύνεται.
Σχετικῶς μὲ τὸ Κυπριακό, οἱ ἀπόψεις τῶν ἐνδοτικῶν εἶναι πάράλογες εὐθὺς ἐξ ἀρχῆς. Ἀφοῦ, ὅπως οἱ ἴδιοι λένε, τὰ ἐθνικὰ κράτη καὶ αὐτὰ τοῦτα τὰ ἔθνη θὰ ἐκλείψουν, ἀλλὰ καὶ ἀφοῦ, πάντως, οἱ τοῦρκοι θὰ εἰσέλθουν στὴν Ε.Ε. καὶ θὰ ἐξαφανιστοῦν τὰ σύνορα Ἑλλάδος-τουρκίας, τὸ Κυπριακὸ θὰ παύσει νὰ ὑφίσταται οὔτως ἤ ἄλλως. Ἄρα, γιατὶ νὰ ἀνησυχοῦμε; Ἡ μεταφυσικῶς νομοτελειακὴ ἐξαφάνιση τῶν ἐθνῶν, θὰ λύσει τὸ πρόβλημα! Γιατὶ νὰ δώσουμε στοὺς τούρκους τὴν ἐπικυριαρχία καὶ έπὶ τῆς ἐλευθέρας Κύπρου, χωρὶς λόγο, ἁπλῶς γιὰ νὰ ἐξυπηρετήσουμε τρέχοντα εὐκαιριακὰ συμφέροντα τῶν πατρώνων μας (νὰ ἐξασφαλιστεῖ ἡ ἀμερικανοβρετανικὴ ἐπικυριαρχία στὶς βάσεις καὶ, κυρίως, νὰ βὰλουν ἀπὸ τὸ παράθυρο τὴν τουρκία χωροφύλακά τους στὴν Εὺρώπη., πρὶν προλάβει νὰ μπεῖ ἡ Κύπρος);
Βεβαίως, μὲ τὴν ἀλλαγὴ τῶν ἐνδοτικῶν κυβερνήσεων Σημίτη-Κληρίδη ἀπὸ Καραμανλή-Παπαδόπουλο, τὴν εἴσοδο τῆς Κύπρου στὴν Ε.Ε. καὶ τὴν ἀπόρριψη τοῦ σχεδίου Α(ὐ)νὰν ἔπειτα, ἡ διεθνὴς κοινότης ποὺ μᾶς εἶχε γιὰ καρπαζοεισπράχτορες ἀπέκτησε ἀπίστευτα ὑψηλὴ ἐντύπωση γιὰ ἐμᾶς! Νομίζουν ὅτι εἴμαστε Μέτερνιχ καὶ Ταλλεϋράνδοι καὶ πάνω! Νομίζουν ὅτι τὸ κάναμε ἐπίτηδες! Ὅτι μία δαιμόνια Ἑλληνικὴ στρατηγική, ἡ ὁποῖα ὑπηρετήθηκε μὲ σύστημα ἐπὶ ἔτη καὶ ἐπὶ σειρὰ κυβερνήσεων, μᾶς ἔβαλε στὴν Ε.Ε. ὡς καλά παιδιά, ἀλλὰ μετὰ ἀγριέψαμε, ἀποκαλύπτοντας τὸ πραγματικό μας πρόσωπο! Τελικῶς, τὸ σύμπαν συνωμότησε γιὰ χάρη μας. Ποιὸς ξέρει, ἴσως ὑπάρχει πράγματι ὁ «θεὸς τῆς Ἑλλάδος»! Πῶς νὰ μὴν ἐξίσταται ὁ κάθε δυτικὸς ἔπαρχος χοντρο-Φερχόιγκεν, ὁ ὁποῖος μᾶς εἶχε συνηθισμένους στὴν καρπαζιά;! Ἀρκεῖ, τώρα ποὺ μᾶς ἔχουν γιὰ τόσο σπουδαίους, νὰ μὴν διαψεύσουμε τὴν εἰκόνα μας. (Καὶ μόλις ἐνταφιάσουμε ὁριστικῶς τὸ πτῶμα Αὐνάν, καὶ παύσουμε νὰ τὸ βρυκολακιάζουμε ἔστω καὶ λεκτικῶς ὡς «βάση διαπραγμάτευσης», θὰ ἀρχίσουμε να συζητοῦμε καὶ σχέδια.
Υ.Γ. Ποιὸς τὸ λέει, ὁ Ἡρόδοτος (ὁ Δημάρατος στὸν Ξέρξη;), ὅτι οἱ Ἕλληνες εἶναι σὰν τὶς πέτρες τῆς γῆς τους; Λιτοί, σκληραγωγημένοι, περήφανοι; Καὶ ἔτσι ἐνίκησαν τοὺς Πέρσες; Οἱ Ἕλληνες τῆς Κύπρου δὲν ἔγραφαν στοὺς τοίχους «ἐλευθερίαν θέλωμεν κι ἃς τρώγωμεν πέτρες»; Ἐμμονὴ μὲ τὶς πέτρες, ἔ! Ἀλλὰ καλά, λίγα ἀκόμη Teraτώδη μηνύματα, προβλέπω καὶ οἱ τελευταῖοι «ὀρθολογιστὲς» ἀκόμη νὰ τρέχουν γιὰ προσκύνημα στὸν μακαριστὸ Βησσαρίωνα, μπὰς καὶ γλυτώσουν...
Υ.Γ.2 Ἐμεῖς ξέρουμε πῶς λέει ὅ,τι λέει ὁ Φαρμάκης γιὰ τὸν Γιανναρά.
Λέει Ο Α. Φαρμάκης:
"α. Είναι απαράδεκτη εντελώς καί πέραν πάσης λογικής, η αναφορά των ευθυνών της Ελλάδος, της ελληνικής δεξιάς. Για τούς εξής λόγους. Πρώτον γιατί όσα καί όποια λάθη, δεν νομιμοποιούν τούς Αττίλες, τήν εισβολή καί τήν κατοχή. Δεύτερον γιατί μόνο αφελείς θα μπορούσαν να παραβλέψουν τήν γεωπολιτική θέσι της Κύπρου. Οι υπεραπλουστευτικές αυτές θεωρήσεις παραβλέπουν τις συντριπτικές συνιστώσες δυνάμεις πού ασκούνται στό νησί οι οποίες οδηγούν καί σε λάθη καί σε παραλείψεις. Τρίτον, γιατί η θεώρησι αυτή, επίσης παραβλέπει τήν επίμονη, διαρκή, κατακτητική πίεσι της Τουρκίας."
Η Χούντα , έγινε ελληνική δεξιά. Και το πραξικόπημα , τα λάθη κλπ μετατράπηκαν σε "ευθύνες" . Αντί για "τα εγκλήματα της χούντας" μιλάμε για τις ευθύνες της δεξιάς. Σε αυτούς τους πραξικοπηματίες αναγνωρίζουμε το δικαίωμα να κάνουν λάθη. Το ότι μπορεί να ήταν προδότες , πράκτορες κλπ το κρατάμε για όλους τους υπόλοιπους. Αριστερούς , κεντρώους , δεξιούς, πολιτικούς πάντως κοινοβουλευτικά εκλεγμένους και όχι δια των τανκς καταληψιών της εξουσίας.
Εκλεκτικές συγγένειες.
Και όλα τα αποδίδουμε πλέον στους ξένους.
Όλοι οι υπόλοιποι, που επί 30 χρόνια παλέυουν να φέρουν το θέμα στον ΟΗΕ, με τα όποια λάθη και παραλείψεις τους , τους χαρακτηρίζουμε ενδοτικούς. Και τώρα που συζητείται το θέμα, είναι ενδοτικοί. Το γεγονός πως οι Κύπριοι απέρριψαν το σχέδιο και περιμένουν άλλο , πιο κοντά στα συμφέροντά τους πάλι δε λέει τίποτα σε κανένα. Προδότες όλοι. Το ότι η Κύπρος αποφασίζει μαζί με τα υπόλοιπα μέλη για την είσοδο της τουρκίας στην ΕΕ, πάλι τίποτα.
Αυτό είναι ο ενδοτισμός. Εθνικές κορώνες τύπου Φαρμάκη στο εσωτερικό, απώλεια της μισής Κύπρου και επίριψη ευθυνών στους ξένους.
Αυτό έγινε και στην εισβολή. Κορώνες "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών" μέσα στην Ελλάδα, πραξικόπημα στην Κύπρο, και μετά την εισβολή τα ελληνικά άρματα να μένουν από βενζίνη στη Θεσσαλονίκη καθ οδόν για τον Έβρο.
Να φύγουμε λοιπόν από τις συνομιλίες,να καταγγείλουμε Ανάν , ΟΗΕ , αμερικάνους κλπ και να δηλώσουμε, έξω οι τούρκοι από την Κύπρο. Και μετά να περιμένουμε μέχρι να φύγουν. Κουβέντες καφενείου. Ή μάλλον Φαρμακείου.
Αφού αναφωνήσω γειά σου ρε Καλλίμαχε
θα υποβάλλω το εξής ερώτημα:
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΞΥΓΧΡΟΝΙΣΤΗΡΙΑ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ 91 ΚΑΙ ΜΕΤΑ
ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ(!) ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΚΥΠΡΟΥ;
J95 έφα:
Τό σχέδιο αυτό, ορίζει τήν χώρα μας ως σύνορο της Αυτοκρατορίας
Πραγματικά ρε φίλε, το πρόβλημα των ομοϊδεατών σου είναι η μεγάλη ιδέα που έχουν για τον εαυτό τους.
Πραγματικά, ρε J, καταλαβαίνεις τι διαβάζεις; Το απόσπασμα που μεταφέρεις λέει το εξής: η χώρα μας (και μια σειρά ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ τις οποίες κατονομάζει, πχ. οι πρώην "ανατολικές δημοκρατίες") μετατρέπονται σε περιφεριακές, συνοριακές χώρες της "ανεπτυγμένης ζώνης", δηλαδή σε εξαρτούμενα προτεκτοράτα, βάσεις για έλεγχο της τρίτης ζώνης, δηλαδή των πλήρως υπόδουλων, προς πλιάτσικο κρατών, αυτά που οι αμερικάνοι ονομάζουν rogues states πχ.
Αυτό υποτίθεται ότι είναι ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ; Το ότι μας μετατρέπουν σε προτεκτοράτο; Αλλά διάβασες "σύνορα αυτοκρατορίας" και είπες ότι κάτι καλό λέμε για την Ελλάδα ε; Προχειρότητα και εύκολος τσαμπουκάς.
Tero έφα:
Διότι μόνο βυζαντινολάγνοι και σταλινιστές (απαρχαιωμένα μοντέλα αμφότεροι) έχουν κόμπλεξ με τη Δύση σαν οντότητα.
Στα έγραψε και η Νύφη.
Δημοσιογράφος: Τι γνώμη έχετε για τον Δυτικό Πολιτισμό;
Γκάντι: Νομίζω θα ήταν καλή ιδέα [να υπάρξει επιτέλους].
Ο Γκάντι ήταν βυζαντινολάγνος ή "σταλινιστής" (sic: η σωστή λέξη είναι "σταλινικός");
Αλλά ενώ υπερασπίζεσαι την Δύση στην ουσία την αγνοείς. Γιατί πρόβλημα με την Δύση σαν οντότητα, δηλαδή με τη Δυτική σκέψη και το Δυτικό πολιτισμό έχουν πρωτίστως οι Δυτικοί στοχαστές και καλλιτέχνες. Δηλαδή λένε τα ίδια που λέει ο Φαρμάκης: η Δύση είναι ένας ιός που τρώει τον πλανήτη κλπ. Δεν εννοούμε φυσικά τους ανθρώπους της Δύσης, εννοούμε την κυρίαρχη δυτική ματιά στον κόσμο.
Τι νομίζεις δηλαδή ότι λέει η φιλοσοφική σκέψη της επανάστασης, ότι ο Δυτικός πολιτισμός είναι ουσιωδώς καλώς αλλά έχει δυστυχώς λίγο καπιταλισμό απάνω; Όχι, λέει ότι ο καπιταλισμός αλλοιώνει και συναρτάται πλήρως με το πολιτισμικό πρόσωπο της Δύσης. Για ψάξτο.
Στάθης έφα:
Η Ελλάδα πάντα ζημιωμένη βγήκε από τους δήθεν πατριώτες. Κάποτε είχε τα παράλια της Μικράς Ασίας, θέλανε την κόκκινη μηλιά. Ήταν ελληνικά χώματα, το έλεγε η ιστορία. Λες και έχουμε στόχο να ξανασυστήσουμε την Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Ή έστω πως μπορούμε.
Σημείωση: *δεν* είχαμε τα παράλια της Μικράς Ασίας. Δηλαδή ζούσαν εκεί Έλληνες και ήταν ελληνικά όσο και η Πελλοπόνησος, αλλά δεν ανήκαν στην Ελλάδα. Αν εννοείς δηλαδή ότι τα χάσαμε λόγω μικρασιατικής εκστρατείας.
Θυμίζω ακόμα ότι η μικρασιατική εκστρατεία ήταν ένα σχέδιο των Άγγλων: αυτοί υποσχέθηκαν στήριξη και στρίμωξαν τους έλληνες. Ο ρόλος των Άγγλων στην διεθνή πολιτική σκηνή και στη δημιουργία κρατών και πολέμων στις αρχές του αιώνα γνωστός.
Γράφει ο φίλος Φαρμάκης ένα κατεβατό , ξεχνώντας πως η πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού. Όλα άσπρα ή μαύρα, ή ήρωες θα είναι οι πολιτικοί ή προδότες.
Είναι απλά τα πράγματα: όσοι συζητάνε έστω ένα κατάπτυστο και προδοτικό σχέδιο είναι προδότες. Αλλά ο Φαρμάκης λέει τα αντίθετα από αυτό που γράφεις εδώ, ότι τάχα είναι όλοι ή ήρωες ή προδότες. Για ξαναδιάβασε το κομμάτι για τον Καραμανλή. Τι λέει; Ότι στα δεδομένα πλαίσια του εφικτού, και με βάση τις πιέσεις κλπ. η στάση του ήταν σωστή και βοήθησε. Ψέγει μάλιστα τον Γιανναρά που λέει τον Καραμανλή "προδότη" επειδή δεν είπε βροντερό όχι, αφού γράφει ότι ο Γιανναράς αγνοεί τις πιέσεις και το τι ήταν εφικτό να κάνει ο πρωθυπουργός.
Φυσικά το σχέδιο Ανάν το απορίπτω. Μεγάλη μαγκιά το Όχι των κυπρίων. Κέρδισαν μια διπλωματική μάχη σε πείσμα όσων προσπαθούσαν να τους πείσουν πως έτσι και πουν όχι θα καταστραφούν, και πως δε θα ακολουθήσει δεύτερο σχέδιο. Τώρα είναι από πάνω. Και ας χάσαμε στον πόλεμο το μισό νησί.
Αλλά όταν έχεις χάσει σε ένα πόλεμο, δύο λύσεις έχεις. Ή ξανακάνεις πόλεμο με προοπτική να τον κερδίσεις ή προσπαθείς να βγεις κερδισμένος στο διπλωματικό τραπέζι. Και στους διπλωματικούς ελιγμούς, δεν υπάρχει άσπρο ή μαύρο. Διαλέξτε.
Στους διπλωματικούς ελιγμούς υπάρχει απόλυτη απόρριψη, όμως. Όπως υπάρχει και σθεναρή άρνηση, προκλητική στάση, τα πάντα. Διπλωματικοί ελιγμοί δεν σημαίνει να παριστάνεις το καλό παιδί, ούτε να δέχεσαι να συζητάς τα πάντα. Ορισμένα πράγματα δεν τα διαπραγματεύεσαι. Εξάλλου δεν μιλάει υπερ του πολέμου το κείμενο, υπέρ του ΟΧΙ μιλάει. Μην τα μπερδεύουμε.
Ας ξεκαθαρίσουμε γιατί πράγμα συζητούμε. Για την εξωτερική πολιτική, για το τι μπορεί να επιτευχθεί υπό συγκεκριμένες συνθήκες, ή για το τι είναι δίκαιο , σωστό, ανθρωπιστικό κλπ. Αν πιστεύει κάποιος πως ταυτίζονται, ας μας πει και πως θα το επιβάλλουμε.
Το νόημα της εξωτερικής πολιτικής είναι να προβάλλει το δίκαιο. Παλεύει με συγκεκριμένες συνθήκες, μάλιστα. Δεν μπορούν να επιτευχθούν τα πάντα, ζυγίζουμε κλπ. Σωστά. Αλλά έχουμε κάτι συγκεκριμένο στο μυαλό μας, δεν δεχόμαστε τα πάντα, λέμε όχι όταν χρειάζεται, απαιτούμε όταν πρέπει κλπ. Και αν στο τέλος τέλος αυτό που είναι εφικτό είναι κατάφορα διαφορετικό από το δίκαιο, το σωστό, το ανθρωπιστικό, ε, τότε υπάρχει το παράδειγμα του Λεωνίδα. Εκεί να δείς διαφορά δυνάμεων.
Ο εθνικιστής (sic) Κολοκοτρώνης το θέτει ως εξής:
...ο κόσμος μας έλεγε τρελούς. Εμείς, αν δεν είμεθα τρελοί, δεν εκάναμεν την Επανάστασιν, διότι ηθέλαμεν συλλογισθεί πρώτον δια πολεμοφόδια, καβαλαρία μας, πυροβολικό μας, πυριτοθήκες μας, τα μαγαζιά μας, ηθέλαμεν λογαριάσει την δύναμιν την εδική μας, την τουρκική δύναμιν. Τώρα όπου ενικήσαμενμ οπού ετελειώσαμεν με καλά τον πολεμό μας, μακαριζόμεθα, επαινόμεθα. Αν δεν ευτυχούσαμεν, ηθέλαμεν τρώγει κατάρες, αναθέματα...
Αν πάλι κάποιος πιστεύει πως σε κάποια εποχή της ανθρώπινης ιστορίας εφαρμοζόταν κάποιο διεθνές δίκαιο ας μας πει πότε ήταν αυτή η χρυσή εποχή.
Ακριβώς επειδή δεν εφαρμόζεται το διεθνές δίκαιο, γιατί να στηριχθούμε στο Σχέδιο Ανάν; Του "διεθνούς δικαίου" ήταν αυτό το σχέδιο, και όλες οι διαβεβαιώσεις του. Δηλαδή των Αμερικανο-εγγλέζων.
Η Χούντα, έγινε ελληνική δεξιά. Και το πραξικόπημα, τα λάθη κλπ μετατράπηκαν σε "ευθύνες" . Αντί για "τα εγκλήματα της χούντας" μιλάμε για τις ευθύνες της δεξιάς. Σε αυτούς τους πραξικοπηματίες αναγνωρίζουμε το δικαίωμα να κάνουν λάθη. Το ότι μπορεί να ήταν προδότες , πράκτορες κλπ το κρατάμε για όλους τους υπόλοιπους. Αριστερούς , κεντρώους , δεξιούς, πολιτικούς πάντως κοινοβουλευτικά εκλεγμένους και όχι δια των τανκς καταληψιών της εξουσίας.
Είναι "ελληνική δεξιά", όχι χούντα επειδή τα ελληνικά εγκλήματα που λες προηγούνται της χούντας ως και 10 έτη. Σωστά; Και το απόσπασμα που περιγράφεις δεν αναιρεί τις ευθύνες, λέει ότι δεν δικαιολογούν την εισβολή. Τα περι λαθών δεν αφορούν τους πραξικοπηματίες, για τον ΕΟΚΑ μιλάει.
(Αμφισβήτησε κανείς την προδοτική αμερικανόφερτη χούντα και τους πραξικοπηματίες της Κύπρου ότι ήταν πράκτορες;)
Αυτό όμως που λείπει άπο όλα αυτά που λες είναι τα Τουρκοκυπριακά εγκλήματα των εποχών αυτών, έτσι για να έρθουμε στα ίσα μας. Στήριξαν ή όχι την αγγλική κατοχή; Υπήρχαν επιθέσεις εναντίων ελληνοκυπρίων ή όχι; Τέλος: τα εγκλήματα του ΕΟΚΑ Β΄ και των πραξικοπηματιών τα χρεώνεις στους Ελληνοκύπριους;!
Μ13 έφα:
Aπό όσο κατάλαβα αγνοείς όλα όσα αγνοήθηκαν από ανειδίκευτους ανθρώπους- με δικαίωμα ψήφου - κι έχασαν το διπλωματικό παιχνίδι.
Καλά κάνεις και σπουδάζεις, Μ. Ξεχνάς όμως ορισμένα πράγματα:
α) "ανειδίκευτοι άνθρωποι με δικαίωμα ψήφου" είναι η βάση της δημοκρατίας. Η εξουσία αποφάσεων στους ειδικευμένους είναι του Σταλινισμού και του Φασισμού ιδέες, και στις μέρες μας τις τεχνοκρατικής και κορπορατιστικής δύσεως.
β) Μεγάλο κομμάτι του να είσαι αριστερός όταν αυτό είχε ουσία ήταν να ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ και να κριτικάρεις ό,τι διδασκόσουν στο πανεπιστήμιο.
Το σημαντικότερο: το διπλωματικό παιχνίδι κερδήθηκε, δεν χάθηκε. Γι' αυτό παρακάτω...
Θα σου πώ ένα μυστικό:
και όλα τα δίκια του κόσμου να είχαμε, η άρνηση των Ελληνοκυπρίων στο σχέδιο Ανάν κατέστησε τους Τουρκοκύπριους και τους Τούρκους πιο συμπαθείς σε όλη τη διεθνή Κοινότητα (κ η γνώμη των άλλων είναι ζωτικής σημασίας στις διεθνείς εξελίξεις, πίστεψέ με). Όποια μαλακία έκαναν τα τελευταία 30 χρόνια, με ένα ΟΧΙ τη σβήσαμε και τοποθετήσαμε τον εαυτό μας στο μάτι του κυκλώνα. Το καταλαβαίνεις αυτό;
Πρώτο: Ο ΟΗΕ επί 30 χρόνια καταδίκαζε την εισβολή. Τώρα, με ένα κατάπτυστο Σχέδιο ήρθε να την νομιμοποιήσει. Είναι το ΟΧΙ σε αυτό το σχέδιο το οποίο μας έβαλε στο μάτι του Κυκλώνα;
H Τουρκία βρε αδερφέ, με την εισβολή της, με την δικτακτορία της στο εσωτερικό της, με τις φυλακές της και τους απεργούς πείνας που πεθαίνουν δεκάδες, με την βια και το χωροφύλακα πως και είναι η αγαπημένη της "διεθνούς κοινότητας" τόσα χρόνια. Βρε μήπως άλλα είναι τα κριτήρια και όχι αν εμφανίζεσαι "ωραίο παιδί"; Πχ. οι στρατηγικές συμφωνίες, η γεωπολιτική θέση, το πόσο γη και ύδωρ δίνεις και πόσο διαπραγματεύεσαι κλπ;
Δεύτερο: σκέψη αριστερή δεν δέχεται την "διεθνή κοινότητα" όπως την εννοείς εδώ, το "διεθνές δίκαιο", κλπ. Γνωρίζει ότι το μόνο διεθνές δίκαιο που αποδέχεται η διεθνής κοινότητα είναι η αρχή της ισχύως, και πως ΟΗΕ κλπ είναι στημένες βιτρίνες δύναμης από τα ιμπεριαλιστικά κράτη. Με την αιγίδα του ΟΗΕ ο πόλεμος στον Κόλπο, η εισβολή στο Αφγανιστάν, η Γιουγκοσλαβία κλπ.
Κάπου λές ότι δεν έπρεπε να προτείνουμε άλλο σχέδιο, καλύτερο, διότι δεν τα ψωνίζουμε από σούπερ μάρκετ...έτσι είναι οι διεθνείς σχέσεις νομίζεις; Ό,τι θέλουμε δεχόμαστε, ό,τι γουστάρουμε αρνούμαστε και όποιον πάρει ο διάολος τον πήρε;
Όχι φίλε μου, όταν το επιχείρημά σου για πόσα χρόνια είναι 'Η τουρκική πλευρά δεν επιθυμεί διαμεσολάβηση πρός επίλυση των διαφορών μας', ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ Η ΓΑΜΗΜΕΝΗ Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ δεν της λές 'ΟΧΙ γιατί ο κώλος μου πονεί', της λές αν θές 'ΟΧΙ διότι ΑΥΤΟ το σχέδιο μου αρέσει πιο πολύ, έλα να τα βάλουμε οι τρείς μας κάτω να τα συγκρινουμε,να δούμε τί θα κάνουμε'.
Δεν ετέθηκε θέμα άλλου σχεδίου, δημοψήφισμα για το ΝΑΙ ή ΌΧΙ έκαναν. Σκέτο ΝΑΙ ή ΌΧΙ. Επίσης δεν ήρθε η διαμεσολάβηση, γενικά, ήρθε το Σχέδιο Αναν συγκεκριμένα. Δηλαδή η νομιμοποίηση της εισβολής, το αντίθετο της "επίλυσης των διαφορών".
Να φανταστείς εφαρμόζεται τοσο πολύ το Διεθνές Δίκαιο, που τείνει να γίνει Εσωτερικό, τουλάχιστον στην ΕΕ.
Όταν λες εφαρμόζεται και τείνει να γίνει εσωτερικό επαναλαμβάνεις την αστική και ευρωπαϊκή προπαγάνδα περί διεθνούς δικαίου. Πράγματι, υπάρχει κάτι που εφαρμόζεται και που ονομάζεται "διεθνές δίκαιο". Δυο μειονεκτήματα έχει: δεν είναι διεθνές (το καθορίζουν οι μεγάλες δυνάμεις, όχι η "διεθνής κοινότητα" και σε καμμία περίπτωση οι λαοί του κόσμου) και δεν είναι δίκαιο (είναι η έκφραση των συμφερόντων τους και των ιμπεριαλιστικών τους σχεδίων). Διεθνές δίκαιο ονομάζεται η επιβολή των διακρατικών συμφωνιών και σχεδίων που αποφασίζουν και επιβάλλουν.
Συνυπογράφω την παράκληση του Yorgos: δυό λόγια για το συγγραφέα βρε αδελφέ, να μπει και κανένας άσχετος ξενητεμένος στην ωραία σας συζήτηση!
Γιώργος, Πρόβατο,
ο συγγραφέας δεν είναι γνωστός ή επώνυμος. Δεν έχει βιβλία στο όνομα του. Αυτά είναι κάποια κείμενα του όπως τα συνάντησα κάποτε σε μια δικτυακή κοινότητα (λίστα).
Κατά καιρούς έχω ανεβάσει μερικά. Εν ευθέτω χρόνω θα ανέβουν στο μπλόγκ που έχω λινκαρισμένο στα λινκς μου ως "Α. Φαρ.".
Μπείτε στην συζήτηση, δεν υπάρχει πρόβλημα. Δεν χρειάζεται άλλωστε να ξέρει κανείς τον συγγραφέα, απλά τις θέσεις του. Σωστά;
ο συγγραφέας δεν είναι γνωστός ή επώνυμος. Δεν έχει βιβλία στο όνομα του. Αυτά είναι κάποια κείμενα του όπως τα συνάντησα κάποτε σε μια δικτυακή κοινότητα (λίστα).
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, που καθιστά όπως καταλαβαίνεις απαγορευτική την συμμετοχή μου σε οποιονδήποτε σχολιασμό αυτών των κειμένων: ο συγγραφέας δεν απευθύνθηκε μ'αυτά στο δημόσιο χώρο, κι επιπλέον δεν έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τις αντιδράσεις στα κείμενά του που εμφανίζονται σε καποιο μπλογκ.
Μια τέτοια πρακτική τη βρίσκω λοιπόν πολύ λάθος.
Διαβάζω πάντως με ενδιαφέρον όσα κείμενα υπογράφει ο Α.Φαρμάκης ανεβάζεις (ελπίζω με την άδειά του :-))
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση, που καθιστά όπως καταλαβαίνεις απαγορευτική την συμμετοχή μου σε οποιονδήποτε σχολιασμό αυτών των κειμένων: ο συγγραφέας δεν απευθύνθηκε μ'αυτά στο δημόσιο χώρο, κι επιπλέον δεν έχει τη δυνατότητα να γνωρίζει τις αντιδράσεις στα κείμενά του που εμφανίζονται σε καποιο μπλογκ.
Η λίστα ήταν δημόσιος χώρος, είχε ελεύθερη εγγραφή. Αλλά όντως, δεν απευθύνθηκε με αυτά συγκεκριμένα στα ιστολόγια. Προσωπικά τα βλέπω σαν public domain κείμενα, και αφερώ συγκεκριμένες αναφορές όπου βρώ. Πιστεύω ότι η δημοσίευση είναι σύμφωνη με το πολεμικό πνεύμα των κειμένων, (αν όχι του συγγραφέα). Σε κάθε περίπτωση, τα θεωρώ ιδιαίτερα ενδιαφέροντα για να μην τα βάλω, πάντα βέβαια με το συγκεκριμένο "attribution".
Μια τέτοια πρακτική τη βρίσκω λοιπόν πολύ λάθος.
Ναι, αλλά μην ξεχνάς ότι μαθαίνουμε από τα λάθη μας...
"αφαιρώ"
(για να διωρθόσω ένα από τα χειλιάδες λάθει που μου ξαιφαίυγουν κατά τοιν πλεικτρωλώγησοι)
Είμαι της άποψης πως όσο συνεχίζουμε να ασχολούμαστε με το (brrr μακριά) σχέδιο ανάν, τόσο του δίνουμε υπόσταση. Απαντήσαμε στο σχέδιο καταλλήλως με την ψήφο μας, με τις διαδηλώσεις μας, με την κινητοποίηση μας. Με το να ξύνουμε το θέμα συνέχεια δεν το αφήνουμε να πάει εκεί που του ταιριάζει... για ταφή
Looking for information and found it at this great site... new mexico auto insurance Abandonment and divorce and california generic tenuate online Alternative viagra West virgina dog racing Can you take same with celexa Compare zoloft and prozac Laser eye surgery cost norfolk Exstacy prozac kitchen appliances cleveland company moving manhattan male rhinoplasty doctor Home remedy eczema buspar dosage no credit cards free paris hilton sex video